اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فرهنگی هنری اداره‌کل ارشاد قم:

تولیدات انیمیشن قم قابلیت پخش از رسانه ملی را دارد

خبرگزاری فارس: معاون فرهنگی هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم از کیفی بودن برخی از تولیدات انیمیشن در قم خبر داد و گفت: این تولیدات شرایط نمایش از رسانه ملی و غنی کردن ظرفیت شبکه پویانمایی را دارد.

تولیدات انیمیشن قم قابلیت پخش از رسانه ملی را دارد

سیدرسول موسوی‌نژادیان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم با بیان اینکه 22 شهریور ماه روز پایانی نمایشگاه رسانه‌های دیجیتال خواهد بود، اظهار کرد: در این نمایشگاه نرم‌افزارهای علمی، فرهنگی، بازی‌های رایانه‌ای و نرم‌افزارهای کاربردی به مخاطبان عرضه شد.

وی تاکید کرد: نمایشگاه رسانه‌های دیجیتال می‌تواند نقش موثری در زمینه فرهنگ‌سازی در جامعه داشته باشد که این مهم اکنون با همکاری مناسبی که اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی قم با مرکز توسعه فناوری و اطلاعات رسانه‌های دیجیتال دارد محقق می‌شود.

معاون فرهنگی هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم به بخش فرصت‌ها و تهدیدها و کارگاه‌های تخصصی که در حاشیه برگزاری این نمایشگاه برپا می‌شود اشاره کرد و گفت: مخاطبان در این کارگاه‌ها از حضور اساتید برجسته کشوری در حوزه‌های گوناگون بهره می‌برند.

وی بیان کرد: این اساتید در زمینه ابعاد گوناگون تهدیدها و فرصت‌هایی که ممکن است در رسانه‌های دیجیتالی و در فضای مجازی وجود داشته باشد صاحب نظر هستند.

موسوی‌نژادیان با بیان اینکه در کارگاه‌های تخصصی، اطلاعات مفیدی به علاقه‌مندان ارائه خواهد شد، گفت: برای شرکت کنندگان در کارگاه‌ها گواهینامه معتبر صادر می‌شود.

وی به سرمایه‌گذاری‌های مطلوب استان قم در زمینه انیمیشن اشاره و تصریح کرد: برخی از تولیدات انیمیشن قم، به قدری با کیفیت است که شرایط پخش از شبکه‌های سیما را دارد.

معاون فرهنگی هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم از کیفی بودن برخی از تولیدات انیمیشن در قم خبر داد و افزود: این تولیدات شرایط نمایش از رسانه ملی و غنی کردن ظرفیت شبکه پویانمایی را دارد.

موسوی‌نژادیان با بیان اینکه شرکت‌های تولید انیمیشن تلاش می‌کنند تا بتوانند ظرفیت تولید انیمیشن‌های کیفی برای عرضه به شبکه پویانمایی را به خود اختصاص دهند، ابراز داشت: اکنون شرایط ارائه خدمات مطلوب در حوزه نرم‌افزار و بازی‌های رایانه‌ای، اینترنت پاک و آموزش در حوزه تولید بسیار فعال شده است.

تولید 11 بازی رایانه‌ای تا پایان سال 91 در قم

وی از تولید 11 بازی با سرمایه‌گذاری مشترک اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم و بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای خبر داد و گفت: این بازی‌ها تا پایان سال جاری به بهره‌برداری می‌رسد.

موسوی‌نژادیان به تخصیص بخش وسیعی از نمایشگاه رسانه‌های دیجیتال اشاره و تصریح کرد: این قسمت از نمایشگاه به کودکان، نوجوانان و بزرگسالانی اختصاص دارد که به این‌گونه سرگرمی‌ها علاقه ویژه‌ای دارند.

وی از ارائه انواع بازی‌های حرکتی در نمایشگاه رسانه‌های دیجیتال خبر داد و بیان داشت: این بازی‌ها تأثیر مطلوبی در تقویت بنیه جسمی کودکان دارد که از مهم‌ترین ویژگی‌های این نمایشگاه است.

معاون فرهنگی هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم از بخش مشاوره خانواده در این نمایشگاه خبر داد و بیان کرد: با حضور کارشناسان مجرب مشاوره در ابعاد گوناگون به مسائل مطرح در خانواده صورت می‌گیرد.

وی بخش عکس یادگاری برای کودکان را از دیگر بخش‌هایی عنوان کرد که در این نمایشگاه به آن پرداخته شده است.

موسوی‌نژادیان با بیان اینکه غرفه‌ای در نمایشگاه رسانه‌های دیجیتال به معرفی محصولات پویانمایی می‌پردازد، عنوان کرد: در این زمینه محصولات مطلوبی تولید شده است.

وی با بیان اینکه نمایشگاه رسانه‌های دیجیتال فرصتی را برای آشنایی علاقه‌مندان به موضوعاتی مانند تصاویر سه بعدی ایجاد کرد، ابراز کرد: علاقه‌مندان در این زمینه با حضور در غرفه مورد نظر اطلاعات خوبی را کسب کردند و توانستند به صورت کامل با این نوع تصویرها آشنا شوند.

معاون فرهنگی هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم با بیان اینکه نمایشگاه رسانه‌های دیجیتال توانست در زمینه فرهنگ سازی بسیار مطلوب عمل کند، گفت: تنوع برنامه‌ها در این زمینه بسیار بالا بود.

عرضه 3هزار عنوان نرم افزار در نمایشگاه رسانه‌های دیجیتال در قم

وی از عرضه سه هزار عنوان نرم‌افزار در نمایشگاه رسانه‌های دیجیتال خبر داد و اظهار کرد: آخرین تولیدات کشور در زمینه نرم‌افزاری با برچسب نشان کیفیت در این نمایشگاه ارائه می‌شود.

موسوی‌نژادیان به حضور پر رنگ و استقبال پرشور مردم از این نمایشگاه اشاره و بیان کرد: تخفیف 50 درصدی محصولات و ارائه خدمات مطلوب در این نمایشگاه توانست مخاطبان بسیاری را جلب کند.

وی با بیان اینکه عصر سه‌شنبه آخرین روز برگزاری این نمایشگاه در استان قم است خاطر نشان کرد: شمارش معکوس برای اعلام پایان نمایشگاه رسانه‌های دیجیتال آغاز شده است و در پایان این نمایشگاه از غرفه‌هایی که در این نمایشگاه حضور یافتند تقدیر می‌شود.

معاون فرهنگی هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم یادآور شد: به زودی از غرفه‌هایی که در زمینه فرهنگ‌سازی فعالیت می‌کردند تجلیل خواهد شد.

انتهای پیام/و10/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول