اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار مازندران:

مازندرانی‌ها از کم‌توجهی صداو سیما به لهجه‌ محلی گلایه دارند

خبرگزاری فارس: معاون سیاسی امنیتی استاندار مازندران گفت: مردم غرب استان مازندران از کم‌توجهی صدا وسیمای مازندران به لهجه‌ی بومی محلی استان گلایه داشتند.

مازندرانی‌ها از کم‌توجهی صداو سیما به لهجه‌ محلی گلایه دارند

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، هادی ابراهیمی بعدازظهر امروز در جلسه شورای فرهنگ عمومی استان مازندران با اشاره به جلسه‌ای که با حضور استاندار مازندران در غرب استان برگزار شد، بیان داشت: مردم غرب استان مازندران از کم‌توجهی صدا وسیمای مازندران به لهجه‌ بومی محلی استان گلایه داشتند.

وی تصریح کرد: صدا و سیما در حال حاضر برنامه‌های بومی محلی را در برنامه کاری خود دارد ولی نگرانی‌های عمومی نسبت به برنامه‌های صدا وسیمای استان وجود دارد که نیاز است در جلسه جداگانه‌ای، بررسی دقیقی نسبت به رفع دغدغه عامه در مورد برنامه‌های صدا وسیمای استان انجام شود.

این مسئول در ادامه با اشاره به برگزاری مسابقات بین‌المللی قرآن کریم در مازندران خاطرنشان کرد: در حال حاضر اداره کل اوقاف و امور خیریه مازندران به عنوان متولی اصلی برگزاری این مسابقات است ولی نیاز است همه دستگاه‌های اجرایی استان برای هرچه بهتر برگزار کردن این مسابقات با این اداره کل همکاری کنند.

معاون سیاسی امنیتی استاندار مازندران در ادامه به فعالیت‌های طرح دریا در مازندران اشاره کرد و بیان داشت: حضور فعال نیروهای انتظامی و بسیج مورد تاکید جدی ما است و همه دستگاه‌های اجرایی استان باید در این راستا گام بردارند.

این مسئول در ادامه با انتقاد شدید نسبت به عملکرد میراث فرهنگی و گردشگری مازندران در عدم نظارت اماکن گردشگری سطح استان خاطرنشان کرد: هنوز گزارشی از عملکرد نظارتی مسئولان گردشگری مازندران مبنی بر نظارت کیفی بر امکان گردشگری در سطح استان مازندران دریافت نکردیم.

وی ادامه داد: نظارت کیفی بر امکان گردشگری باید در دستور کار مسئولان گردشگری استان قرار گیرد که در حال حاضر این موضوع اصلا دیده نمی‌شود.

ابراهیمی ادامه داد: در حال حاضر نظارت بر اماکن فرهنگی فقط توسط فرمانداری‌ها انجام می‌شود و این در حالی است که وظیفه اصلی این مسئولیت برعهده میراث فرهنگی و گردشگری استان مازندران است و فرمانداران نیز بر نحوه عملکرد مراکز تفریحی نیز نظارت داشته باشند.

این مسئول در ادامه با تاکید بر اجرای کار فرهنگی در سطح استان ادامه داد: اقدامات فرهنگی و قهری باید در کنار هم قرار گیرد ولی نباید در اجرای کارهای فرهنگی و قهری کارها به یکدیگر حواله شود.

معاون سیاسی امنیتی استاندار مازندران در ادامه با انتقاد از برخی مسئولان که در جلسات شورای فرهنگ عمومی فقط به سخنرانی اکتفا می‌کنند تاکید کرد: اینگونه جلسات جای سخنرانی نیست بلکه باید مصداق‌های عینی ارائه شود.

وی در پایان گفت: جلساتی که در مازندران برگزار می‌شود جای تئوری‌پردازی نیست. 

انتهای پیام/ش20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول