اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

قاری ممتاز اهل کرواسی:

مردم غرب تحت تاثیر دروغ‌پردازی‌ رسانه‌ها علیه ایران قرار نمی‌گیرند

خبرگزاری فارس: قاری ممتاز اهل کرواسی گفت: مردم کشورهای غربی خودشان اهل تحقیق و مطالعه بوده و اخبار و رویدادها را پیگیری می‌کنند و هیچ گاه تحت تاثیر دروغ‌پردازی رسانه‌های غربی قرار نمی‌گیرند.

مردم غرب تحت تاثیر دروغ‌پردازی‌ رسانه‌ها علیه ایران قرار نمی‌گیرند

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز به نقل از روابط عمومی شهرداری تبریز، یاسمین وییچ، قاری شرکت‌کننده در مسابقات قرآن دانشجویان مسلمان جهان در تبریز اظهار کرد: رسانه‌های غربی نه تنها درباره ایران بلکه درباره بسیاری از کشورها و مسائل مربوط به آنها تبلیغات منفی می‌کنند که همگی دروغ است.

وی افزود: مردم کشورهای غربی خودشان اهل تحقیق و مطالعه بوده و اخبار و رویدادها را پیگیری می‌کنند و هیچ گاه تحت تاثیر دروغ‌پردازی رسانه‌های غربی قرار نمی‌گیرند.

این قاری اهل کرواسی، همچنین سطح مسابقات در تبریز را بسیار خوب توصیف کرد و گفت: فرصت مناسبی بود که با افراد زیادی از اروپا، آفریقا، آسیا و سایر نقاط جهان آشنا شده و با قاریان بین‌المللی دیدار داشته باشم.

یاسمین وییچ، سطح فرهنگی ایران را بسیار بالا دانست و افزود: ایران دارای پیشینه فرهنگی بالایی است و با ملت این کشور اشتراکات فرهنگی زیادی احساس می‌کنم.

وی برگزاری مسابقات قرآنی و نقش قرآن در پیشرفت امور مسلمانان جهان را بسیار موثر دانست و خاطرنشان کرد: من پیشتر ایران را ندیده بودم اما برگزاری مسابقات قرآنی زمینه‌ای برای آشنایی و پیوند عمیق ما با سایر برادران دینی شد.

این قاری کروات، نقش دانشجویان مسلمان در بیداری اسلامی کشورهای مختلف جهان را انکارناپذیر دانست و گفت: دانشجویان مسلمان از هر گوشه جهان با گرد هم آمدن در این محافل قرآنی به تبادل افکار پرداخته و در آگاه ساختن سایر دانشجویان در کشور خودشان موثر واقع می‌شوند.

یاسمین وییچ درباره وضعیت آموزش قرآن در کرواسی اظهار کرد: در بوسنی به راحتی می‌توانیم قرآن بخوانیم و به مسجد برویم اما در کرواسی که محل زندگی من است،‌ یادگیری قرآن به راحتی میسر نیست چراکه معلم قرآنی و مراکز آموزش قرآن به اندازه کافی و در حد اشتیاق جوانان فراهم نیست و برای یادگیری این کتاب الهی باید از ته قلب بخواهید و شیفته‌اش باشید.

انتهای پیام/ل30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول