اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در آستانه گرامیداشت هفته دفاع مقدس

نشست مشترک فرماندهان سپاه و مدیران صداوسیما برگزار شد

خبرگزاری فارس: نشست مشترک فرماندهان سپاه و مدیران صدا و سیمای مرکز قم در آستانه هفته دفاع مقدس در سالن جلسات صدا و سیمای مرکز قم برگزار شد.

نشست مشترک فرماندهان سپاه و مدیران صداوسیما برگزار شد

به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از روابط عمومی سپاه استان قم، در این نشست که فرمانده سپاه علی بن ابیطالب(ع)، مدیرکل صداوسیمای مرکز قم، جانشین نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان قم، قائم مقام مرکز و جمعی از فرماندهان و معاونین فرمانده سپاه و معاونین مدیرکل صداوسیما حضور داشتند بر ضرورت ترویج فرهنگ ایثار، جهاد و شهادت در جامعه تاکید شد.

در این نشست فرمانده سپاه علی بن ابیطالب(ع) و مدیرکل صداوسیمای مرکز قم بر لزوم همکاری و تعامل برای تولید برنامه‌های تلویزیونی و رادیویی در زمینه حفظ ارزش‌های دفاع مقدس تاکید کردند. 

مدیرکل صداوسیمای مرکز قم بر نقش رسانه در مقابله با جنگ نرم دشمن تاکید کرد و از معاونان خود در بخش‌های صدا، سیما، پخش، اطلاعات و اخبار خواست تا با حضور فعالانه عوامل خود، نسبت به پوشش خبری برنامه‌های این هفته و همچنین تولید برنامه‌های ویژه دفاع مقدس اهتمام ویژه‌ای داشته باشند.

فرمانده سپاه علی بن ابیطالب(ع) نیز در این نشست بر آمادگی سپاه در ارائه سوژه‌های ناب و همچنین نقش رسانه در ترویج فرهنگ ایثار تاکید کرد.

در این نشست معاونین فرمانده سپاه و فرماندهان لشکر عملیاتی و نواحی و همچنین معاونین صدا و سیما به ارائه گزارشی از اقدامات خود در خصوص هفته دفاع مقدس پرداختند.

گفتنی است در پایان، فرمانده سپاه علی بن ابیطالب(ع) با اهدای قاب عکسی از شهدای دوران دفاع مقدس و همچنین اهدای یک جلد قرآن نفیس از زحمات و تلاش‌های مدیرکل صداوسیما تقدیر کرد.

انتهای پیام/و30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول