اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل خبر داد

تعویق زمان برگزاری نمایشگاه رسانه‌های دیجیتال در اردبیل

خبرگزاری فارس: مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل گفت: دومین نمایشگاه رسانه‌های دیجیتال استان اردبیل که قرار بود شهریور ماه برگزار شود به تعویق افتاد.

تعویق زمان برگزاری نمایشگاه رسانه‌های دیجیتال در اردبیل

منصور شرفی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اردبیل اظهار داشت: این نمایشگاه که دوره اول آن سال گذشته در محل دایمی نمایشگاه‌های بین‌المللی اردبیل برگزار شد امسال قرار است هفته اول آبان ماه برگزار شود.

وی افزود: تراکم برنامه‌های فرهنگی و هنری در شهریور ماه و آماده نبودن موسسه برگزاری نمایشگاه‌ها در برپایی دومین نمایشگاه رسانه‌های دیجیتال از علل به تعویق افتادن این نمایشگاه است.

این مسئول بیان داشت: در این نمایشگاه قرار است آخرین دستاوردهای حوزه رسانه دیجیتال و همچنین محصولات قابل عرضه به مردم و مخاطبان خاص ارائه شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل افزود: انتظار داریم دیگر در برگزاری این نمایشگاه تعویق یا تاخیری را شاهد نباشیم.

اردبیل جزو سه استان برتر کشور در برگزاری هفته فرهنگ رضوی

شرفی در بخش دیگری از سخنان خود استان اردبیل را جزو سه استان برتر کشور در برگزاری هفته فرهنگ رضوی معرفی کرد.

وی اظهار داشت: این استان یکی از میزبانان دهمین دوره جشنواره بین‌المللی رضوی در بخش مدیحه‌سرایی و چاوشی‌خوانی است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل ادامه داد: بر اساس ارزیابی کشوری در بین 10 استان فعال کشور که اقدام به برگزاری برنامه هفته فرهنگ رضوی کردند استان ما ممتاز شناخته شده به طوری که توانستیم در این هفته در جای جای استان اردبیل برنامه‌هایی را با حال و هوای شاد و مفرح برگزار کنیم.

شرفی از علاقمندی مداحان و چاوشی‌خوانان متعدد برای حضور در این جشنواره ملی خبر داد و گفت: امیدواریم هفتمین جشنواره مدیحه‌سرایی و چاوشی‌خوانی با برجستگی‌های خاص به میزبانی اردبیل به عنوان دارالارشاد و محل دایمی برگزاری این جشنواره به شکل مطلوب برگزار شود.

این مسئول در پایان سخنان خود از حضور معاونت هنری وزیر ارشاد در جشنواره مدیحه‌سرایی و چاوشی‌خوانی خبر داد و اظهار داشت: در این جشنواره سعی خواهیم کرد از سلیم موذن‌زاده مداح شهیر عالم اسلام و تشیع تجلیل کنیم.

انتهای پیام/خ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول