اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس مرکز اطلاع‌رسانی فرماندهی انتظامی آذربایجان‌غربی:

رسانه‌ها اهرم اصلی شناسایی آسیب‌های اجتماعی هستند

خبرگزاری فارس: رئیس مرکز اطلاع‌رسانی فرماندهی انتظامی آذربایجان‌غربی گفت: رسانه‌ها در شرایط کنونی به عنوان اهرم اصلی شناسایی آسیب‌های اجتماعی در جامعه شناخته می‌شوند.

رسانه‌ها اهرم اصلی شناسایی آسیب‌های اجتماعی هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه، علی جدیدی ظهر امروز در بازدید از دفتر خبرگزاری فارس در ارومیه که با حضور جانشین معاونت اجتماعی فرماندهی انتظامی آذربایجان‌غربی انجام شد، با اشاره به رسالت اصلی رسانه‌های جمعی در قبال نیروی انتظامی اظهار داشت: رسانه‌ها به عنوان اهرم اصلی شناسایی آسیب‌های اجتماعی و همچنین اقناع اذهان عمومی جامعه در خصوص فعالیت‌های نیروی انتظامی شناخته می‌شوند.

وی افزود: اعتماد کامل مردم به نیروی انتظامی در سایه توجه عالی رسانه‌ها به این نیرو بوده که ناشی از حسن اعتماد مطبوعات و همچنین رابطه مناسب مسئولان نیروی انتظامی با آن‌ها بوده است.

جدیدی در ادامه با تاکید بر اینکه رسانه مبدا هرگونه تحول در جامعه است، خاطرنشان کرد: تنها عامل اصلی در اقناع اذهان عمومی جامعه رسانه و حضور پلیس در میان اصحاب رسانه بوده که این امر مدیون همفکری و تعامل مناسب مدیران رسانه‌های مختلف با فرماندهان ناجا است.

وی با اشاره به در پیش‌رو بودن هفته نیروی انتظامی بیان داشت: این هفته بهترین فرصت برای معرفی خدمات نیروی انتظامی و همچنین کمک به خدمات‌رسانی بهتر توسط این نیرو به مردم است که باید مورد توجه رسانه‌ها و به خصوص رسانه‌های مکتوب قرار گیرد.

رئیس مرکز اطلاع‌رسانی فرماندهی انتظامی آذربایجان‌غربی شناسایی آسیب‌های اجتماعی در هفته نیروی انتظامی را بسیار موثر دانست و اذعان داشت: در این هفته رسانه‌ها می‌توانند با روشنگری‌های خود نسبت به تهییج افکار عمومی در خصوص شناخت آسیب‌های اجتماعی و همچنین بررسی عوامل ورود به آسیب‌های اجتماعی در جامعه اقدام کنند.

وی همچنین ابراز داشت: مردم باید اعتماد به رسانه‌ها را از دست ندهند و این امر مستلزم ورود رسانه‌ها به عرصه‌های مختلف در زندگی است که یکی از این عرصه‌ها می‌تواند آسیب‌شناسی‌های اجتماعی باشد.

جدیدی در پایان تصریح کرد: کسب عنوان روابط عمومی برتر در میان ادارات و نهادهای استان توسط نیروی انتظامی یکی از افتخاراتی است که در سایه تعامل سازنده با رسانه‌ها به دست آمده و به همین دلیل در نظر داریم تا تعامل با رسانه‌های مختلف را افزایش و ارتقاء دهیم.

انتهای پیام/ب20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول