اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فرهنگی اداره کل اوقاف استان زنجان خبر داد

برگزاری مراسم تجلیل از بقاع متبرکه امامزادگان توسط اداره کل اوقاف

خبرگزاری فارس: معاون فرهنگی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان زنجان گفت: مراسم تجلیل از امامزادگان توسط اداره کل اوقاف استان زنجان برگزار می‌شود.

برگزاری مراسم تجلیل از بقاع متبرکه امامزادگان توسط اداره کل اوقاف

حجت‌الاسلام فخرالدین خدابنده‌‌لو با بیان مطلب فوق اظهار کرد: پنجم ذی‌القعده به نام تجلیل از امامزادگان نام‌گذاری شده و هر سال برنامه‌های مختلفی به مناسبت این روز اجرا می‌شود.

وی با اشاره به اینکه امسال نیز این برنامه از سوی اداره کل اوقاف استان زنجان برگزار می‌شود، اضافه کرد: امسال نیز به مناسبت این روز تجلیل از امامزاده سیدابراهیم سجاس برگزار می‌شود.

معاون فرهنگی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان زنجان با اشاره به نحوه برگزاری مراسم مذکور اضافه کرد: این مراسم با حضور نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان برگزار می‌شود.

وی همچنین با اشاره به حضور هیئت امنا و خادمان امامزادگان در این مراسم افزود: این همایش به صورت استانی بوده و با حضور جمعی از مسئولان اوقاف برگزار می‌شود.

خدابنده‌لو در ادامه با اشاره به برگزاری مراسم تجلیل از امامزادگان در سایر شهرستان‌ها افزود: در 30 شهریور نیز مراسم تجلیل از امامزاده هاشم عوف آب‌بر برگزار می‌شود.

وی همچنین با اشاره به برگزاری تجلیل از امامزاده یعقوب صائین‌قلعه اضافه کرد: همچنین روز یکم مهر ماه نیز مراسم تجلیل از امامزادگان در امامزاده سید ابراهیم (ع) زنجان برگزار می‌شود.

معاون فرهنگی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان زنجان اقدامات فرهنگی اداره کل اوقاف استان زنجان محدود به مراسم‌های تجلیل نبوده و برنامه‌های قرآنی نیز توسط اداره کل اوقاف استان زنجان برگزار می‌شود.

وی اجرای مسابقات قرآنی توسط این اداره کل را نیز از دیگر اقدامات اداره کل اوقاف عنوان کرد و افزود: تربیت حافظان قرآنی نیز از دیگر اقداماتی است که در توسط اداره کل اوقاف انجام می‌شود.

خدابنده‌لو همچنین با اشاره به اجرای برنامه نشاط معنوی توسط اداره کل اوقاف استان زنجان افزود: این برنامه نیز در راستای غنی‌سازی اوقات فراغت دانش‌آموزان زنجانی اجرا و با استقبال خوبی از سوی آنها مواجه شد.

وی تصریح کرد: برنامه‌هایی که در نشاط معنوی اجرا شد، به مقتضای سن و مقطع تحصیلی دانش‌آموزان بود.

انتهای پیام/ع20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول