اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در ماه مبارک رمضان/

فضای امامزادگان و بقاع متبرکه یزد آماده‌سازی شد

خبرگزاری فارس: مدیرکل اداره اوقاف و امور خیریه استان یزد گفت: در آستانه ماه مبارک رمضان فضاسازی 46 امامزاده و بقعه متبرکه استان یزد انجام شد.

فضای امامزادگان و بقاع متبرکه یزد آماده‌سازی شد

به گزارش خبرگزاری فارس از یزد به نقل روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان یزد، محمدمهدی حاتمی اظهار داشت: در راستای برگزاری طرح ضیافت الهی در امامزادگان و بقاع متبرکه استان یزد، برنامه آماده سازی، عطر افشانی و غبار روبی این اماکن مقدس برای ورود به ماه مبارک رمضان انجام شده است.

وی همچنین از آذین بندی بقاع متبرکه متناسب با ایام ماه نزول قرآن، نصب دعاهای ماه مبارک و آماده کردن دعاهای روزانه، نصب مجموعه نمایشگاهی ضیافت الهی در آستان متبرکه امامزادگان استان یزد خبر داد.

حاتمی از عموم مردم دارالعباده یزد دعوت به عمل آورد تا با شرکت در ویژه برنامه‌های ماه ضیافت الهی امامزادگان از فیوضات این ماه بهره‌مند شوند.

وی همچنین اظهار داشت: کلاس‌های تفسیر قرآن کریم در 31 امامزاده و بقعه متبرکه استان یزد در ماه مبارک رمضان برگزار می‌شود.

وی بیان داشت: از اولویت‌های مهم طرح ضیافت الهی سازمان اوقاف و امور خیریه، برگزاری جلسات تفسیر قرآن کریم در ماه نزول قرآن است که در این راستا استان یزد این برنامه را در 31 امامزاده و بقعه متبرکه استان میزبانی می‌کند.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان یزد با اشاره به ظرفیت عظیم آستان مقدس امامزادگان افزود: در راستای برگزاری هرچه بهتر این برنامه، از اساتید برجسته استانی و محلی همچنین اساتید حوزه و دانشگاه استفاده خواهد شد.

حاتمی بر ضرورت نهادینه کردن این طرح تاکید کرد و یادآور شد: متون آموزشی لازم همچنین کلام‌الله مجید به میزان مورد نیاز در اختیار شرکت‌کنندگان این برنامه قرار می‌گیرد.

وی از عموم مردم استان یزد به ویژه قرآن پژوهان، جوانان و نوجوانان دعوت کرد تا در این برنامه‌ها حضوری گسترده و باشکوه داشته باشند.

انتهای پیام/خ30/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول