اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل اوقاف و امور خیریه چهارمحال و بختیاری خبر داد

بهبود فضای فیزیکی امامزادگان حکیمه و حلیمه خاتون در شهرکرد

خبرگزاری فارس: مدیرکل اوقاف و امور خیریه چهارمحال و بختیاری با اشاره به فضای فیزیکی امامزادگان حکیمه و حلیمه خاتون در شهرکرد گفت: امسال استفاده از این فضای معنوی در شب‌های قدر برای عموم مردم راحت‌تر شده است.

بهبود فضای فیزیکی امامزادگان حکیمه و حلیمه خاتون در شهرکرد

حجت‌الاسلام سید محمد طباطبایی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد، اظهار داشت: در اکثر مساجد و حسینیه‌ها در شهرهای این استان به مناسبت ایام ماه مبارک رمضان و شب‌های قدر برنامه‌های معنوی برگزار می‌شود.

وی افزود: 90 درصد از مساجد شهری میزبان مردم با ایمان در لیالی پر خیر و برکت قدر هستند و تقریبا اکثر مساجد و حسینیه‌ها تحت پوشش و حمایت سازمان اوقاف و امور خیریه قرار دارند.

طباطبایی از حضور مداحان و قاریان کشوری به مناسبت شب‌های قدر در این استان خبر داد و گفت: در لیالی قدر شهرستان‌های شهرکرد، بروجن و لردگان میزبان قاریان قرآنی و مداحان خوب کشورمان هستند.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه چهارمحال و بختیاری با اشاره به اجرای وقف تجمیعی و موقوفه ایتام خاطرنشان کرد: در تمام امامزادگان و مساجد این استان پایگاه‌هایی در نظر گرفته شده تا مردمی که مایل به مشارکت در زمینه‌های کمک‌رسانی به مردم نیازمند هستند در حد توان خود به این موقوفه‌های تجمیعی کمک کنند.

وی مراسم‌های لیالی قدر و ماه مبارک رمضان را بهتر از مراسم‌های انجام گرفته در سال‌های گذشته دانست و افزود: در سال‌های گذشته اجرای مراسم‌های لیالی قدر به صورت خودجوش و مردمی بود ولی در سال جاری سازمان اوقاف و امور خیریه این استان اجرای بخشی از برنامه‌ها را بر دوش گرفته است.

طباطبایی با اشاره به بهبود فضای فیزیکی امامزادگان حکیمه و حلیمه خاتون در شهرکرد گفت: در سال جاری استفاده از این فضای معنوی در لیالی قدر برای عموم مردم راحت‌تر شده است.

وی بیان داشت: در 12 امامزاده سراسر این استان در شب‌های پرفضیلت قدر مراسم سخنرانی، مداحی و دعاخوانی و همچنین در برخی از امامزاده‌ها مراسم‌ها همراه با سفره‌های پر برکت افطار برگزار می‌شود.

انتهای پیام/و20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول