اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهریور‌ماه امسال صورت می‌گیرد

تجهیز حرم امامزادگان فارس به سیستم زائرشمار

خبرگزاری فارس: سرپرست اداره بقاع و اماکن متبرکه اوقاف و امور خیریه فارس گفت: سیستم زائرشمار در بقاع متبرکه استان نصب می‌شود.

تجهیز حرم امامزادگان فارس به سیستم زائرشمار

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز به نقل از روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان فارس، الیاس رضائی اظهار داشت: انجام برنامه‌ریزی‌های دقیق در حوزه‌های مختلف بقاع متبرکه اعم از رفاهی و خدماتی نیازمند آمار و اطلاعات دقیق و به روز از تعداد زائران حرم مطهر امامزادگان است که این کار در گذشته با مشکلات بسیاری رو‌به‌رو بود و به سختی صورت می‌گرفت.

وی افزود: به همین منظور مسئله نصب سیستم زائرشمار با توجه به فناوری‌های روز برای جلوگیری از اتلاف وقت و صرف هزینه‌های اضافی، در دستور کار این اداره قرار گرفته است که در شهریور‌ماه امسال به بهره‌برداری می‌رسد.

رضائی با اشاره به اینکه در گذشته زمان بسیاری صرف جمع‌آوری آمار شمار زائران بقاع متبرکه می‌شد، گفت: با نصب این سیستم در امامزادگان شاخص فارس و سپس تمام بقاع متبرکه این استان، از طریق شبکه اینترنت می‌توان در هر لحظه آمار ورود و خروج زائران اماکن متبرکه را به دست آورد.

رئیس اداره بقاع و اماکن متبرکه فارس در پایان خواستار همکاری بیشتر هیئت امنای بقاع متبرکه و ادارات اوقاف سراسر استان فارس در اجرای بهتر و موفق این طرح برای خدمت‌رسانی به زائران شد.

انتهای پیام/ز30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول