اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول فرهنگی اوقاف خراسان جنوبی خبر داد

ثبت نام بیش از 2000 نفر از حافظان قرآن در امامزادگان خراسان جنوبی

خبرگزاری فارس: مسئول فرهنگی اوقاف خراسان جنوبی از ثبت نام بیش از 2 هزار نفر از حافظان قرآن در امامزادگان خراسان جنوبی خبر داد.

ثبت نام بیش از 2000 نفر از حافظان قرآن در امامزادگان خراسان جنوبی

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند به نقل از روابط‌عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه خراسان جنوبی، حجت‌الاسلام محسن مومنی‌مقدم با اشاره به آموزش عملی حافظان قرآن کریم در 22 امامزاده شاخص خراسان جنوبی، اظهار کرد: تاکنون 2 هزار و 200 نفر در این طرح شرکت کرده‌اند.

وی افزود: طبق سهمیه‌بندی انجام شده در شهرستان‌های خراسان جنوبی 2 هزار نفر زیرپوشش این طرح باید قرار بگیرند و در مدت چهار سال برای حفظ جزء 30، یک و دو باید تربیت شوند.

مسئول فرهنگی اداره کل اوقاف و امور خیریه خراسان جنوبی بیان کرد: این آموزش از اول ماه رمضان آغاز شد و به صورت هفته‌ای یک جلسه در امامزادگان زیر نظر مربیان مجرب در حال برگزاری است.

مومنی‌مقدم، هدف از اجرای این طرح را تحقق منویات مقام معظم رهبری در مورد تربیت 10 میلیون حافظ قرآن کریم، استفاده بهینه از فضاهای موجود در آستان مقدس امامزادگان و بقاع متبرکه، تبدیل آنها به قطب فرهنگی و ترویج فرهنگ قرآنی در بین اقشار جامعه به ویژه جوانان و نوجوانان عنوان کرد.

وی تصریح کرد: با عنایت به وظایف سازمان مبنی بر ترویج فرهنگ قرآنی و اجرای تدابیر ارزشمند مقام معظم رهبری در راستای تربیت حافظان قرآن و اجرای نیات واقفان خیراندیش این طرح اجرایی می‌شود.

انتهای پیام/ح30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول