اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در ایام ماه مبارک رمضان برگزار می‌‌شود

کرسی تلاوت کلام وحی در امامزادگان فردوس

خبرگزاری فارس: رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان فردوس از برگزاری کرسی تلاوت کلام وحی در بارگاه امامزادگان سلطان محمد و سلطان ابراهیم (ع) این شهرستان خبر داد.

کرسی تلاوت کلام وحی در امامزادگان فردوس

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، حجت‌الاسلام والمسلمین دادخدا خدایی صبح امروز در نشست خبری که به منظور تشریح برنامه‌های این مجموعه در ماه رمضان برگزار شد، اظهار کرد: طرح کرسی تلاوت کلام وحی برای نخستین‌بار در امامزادگان شهرستان فردوس برگزار و در نخستین شب ماه مبارک رمضان با استقبال بی‌نظیر مردم مواجه شد.

وی با تاکید بر اهمیت توجه به قرآن در زندگی انسان‌ها، گفت: قرآن نقش بسزایی در زندگی انسان دارد و آموزه‌های اسلامی می‌تواند در کاهش برخی از آسیب‌های اجتماعی مؤثر باشد.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه فردوس افزود: انس با قرآن و آموزه‌های دینی سبب تعالی روح و جسم انسان و گسترش اعمال نیک و پسندیده در سطح جامعه می‌شود.

فعالیت‌های فرهنگی در بقاع متبرکه مورد توجه قرار گیرد

خدایی با اشاره به فرمایش مقام معظم رهبری مبنی بر تبدیل بقاع متبرکه به قطب فرهنگی، اهمیت برنامه‌ریزی فعالیت‌های قرآنی را مورد تاکید قرار داد و تصریح کرد: وقتی جامعه با قرآن مانوس شود، روح قرآن در آن اثر می‌گذارد و سبب مصون ماندن افراد جامعه در برابر آسیب‌های اجتماعی می‌شود.

وی یادآور شد: مراسم معنوی کرسی تلاوت وحی همه روزه یک ساعت قبل از اذان مغرب و عشاء در محل بارگاه مطهر امامزادگان سلطان محمد و سلطان ابراهیم (ع) برگزار می‌شود و در این مراسم سه نفر از قاریان برجسته شهرستان اجزاء روزانه را به صورت ترتیل قرائت می‌کنند.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه فردوس گفت: امید است تا در آینده نزدیک شاهد گسترش فعالیت‌های قرآنی در بارگاه مطهر امامزادگان سلطان محمد و سلطان ابراهیم (ع) به عنوان یک قطب فرهنگی در سطح شهرستان باشیم.

انتهای پیام/ب20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول