اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل اوقاف و امور خیریه قم:

مراسم شب‌های قدر در بقاع امامزادگان استان قم برگزار می‌شود

خبرگزاری فارس: مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان قم از برگزاری برنامه‌های ویژه لیالی قدر در بقاع متبرکه و مضجع شریف امامزادگان این استان خبر داد.

مراسم شب‌های قدر در بقاع امامزادگان استان قم برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان قم، حجت‌الاسلام والمسلمین شوزب شیری با بیان اینکه امامزادگان استان قم در شب‌های پرفیض قدر میزبان عزاداران و مؤمنان روزه‌دار است خاطر نشان کرد: برنامه شب‌های قدر در امامزادگان استان با قرائت قرآن آغاز شده و با قرائت دعاهای مربوط به شب قدر ادامه خواهد یافت.

وی در ادامه با اشاره به برگزاری مراسم ویژه شب‌های قدر در آستان امامزادگان شهر مقدس قم عنوان کرد: در آستان مقدس امامزاده جعفر شهید (ع) برنامه شب قدر از ساعت 23 و 30 دقیقه آغاز شده و تا ساعت سه بامداد ادامه خواهد یافت که معماریان و میرزایی مداح و حجج اسلام مدنی و رسولی نیز سخنرانان این مراسم هستند.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان قم با بیان اینکه برنامه شب قدر در امامزاده سید معصوم (ع) از ساعت 15 دقیقه بامداد شروع و تا ساعت سه بامداد ادامه خواهد داشت خاطر نشان کرد: محمدی، قاری این مراسم و فراهانی‌حسینی مداح و حجت‌الاسلام والمسلمین صادقی نیز سخنران این مراسم پرفیض خواهد بود.

وی در ادامه افزود: برنامه شب قدر در آستان مقدس امامزاده سید علی (ع) از ساعت 23 و 30 دقیقه با قرائت قرآن توسط مظفری آغاز شده و با مداحی حسین حیدرزاده و سخنرانی حجت‌الاسلام والمسلمین میردامادی ادامه خواهد یافت.

شیری در ادامه سخنان خود گفت: سخنران برنامه شب قدر آستان مقدس امامزاده ابراهیم (ع)، امامزاده جمال‌الدین (ع)، امامزاده علی موسی‌الرضا (ع)، امامزاده موسی مبرقع (ع)، امامزاده احمد بن قاسم (ع)، امامزاده طیب (ع) و امامزاده طاهر (ع)، به ترتیب حجت‌الاسلام والمسلمین سطحی خوانی، حجت‌الاسلام والمسلمین ایرانی، حجت‌الاسلام والمسلمین شکوری، حجت‌الاسلام والمسلمین حاتمی، حجت‌الاسلام والمسلمین طبسی و حجت‌الاسلام والمسلمین شاطری است.

انتهای پیام/و30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول