اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار مازندران:

35 میلیارد ریال برای تملک اراضی پل «ذغالچال» پرداخت شد

خبرگزاری فارس: معاون عمرانی استاندار مازندران از پرداخت 35 میلیارد ریال برای تملک اراضی پل ذغال چال ساری خبر داد.

35 میلیارد ریال برای تملک اراضی پل «ذغالچال» پرداخت شد

به گزارش خبرگزاری فارس از ساری به نقل از روابط عمومی استانداری مازندران،  سیدعیسی هاشمی در جلسه شورای ترافیک مازندران عنوان کرد: رفع مشکلات شهری مرکز استان جزو دغدغه‌های مدیران ارشد استان است.

معاون عمرانی استاندار مازندران در ادامه افزود: احداث پروژه زیرگذر ذغالچال یکی از مصوبات مهم سفر دولت به مازندران است و از گلوگاه‌های مهم عبور و مرور ساری است.

این مسئول خاطرنشان کرد: با توجه به قرارگرفتن شرکت نفت و نیاز مردم ذغالچال ساری و تلاش شهرداری این مصوبه در حال اجرایی شدن است.

وی با تاکید بر رعایت ضوابط شهرسازی و اصول معماری در ساخت این پروژه اضافه کرد: بنا بر گزارش شهردار ساری با پرداخت 35 میلیارد ریال اعتبار، عملیات آزادسازی و تملک اراضی ساخت زیرگذر پل ذغال‌چال ساری به اتمام رسیده است.

هاشمی میزان اعتبار پیش‌بینی شده برای اتمام فاز نخست ساخت این پل را 50 میلیارد ریال دانست.

معاون عمرانی استاندار مازندران در ادامه اعلام کرد: عملیات اجرایی پروژه مذکور تاکنون حدود 20 میلیارد ریال هزینه داشته است.

این مسئول از تعهد 40 میلیارد ریالی وزارت نفت در اجرای این پروژه خبر داد و متذکر شد: با افزایش عرض پل ذغالچال برای دسترسی هرچه بیشتر و بهتر به شهر ساری فراهم می‌شود.

وی در پایان خاطرنشان کرد: ساخت این پل امکان دسترسی کامیون‌های نفت‌کش به شرکت نفت را بدون قطع کردن مسیر ساری - نکا را فراهم می‌کند که این امر موجب کاهش تصادف‌ها می‌شود.

انتهای پیام/ن30/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول