اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در نشست ساماندهی طرح‌های دریا عنوان شد

رضایی: در دریای غرب مازندران غرقی نداشتیم/دریا بودجه ساماندهی ندارد

خبرگزاری فارس: فرماندار چالوس و مسئول ستاد طرح سالم‌سازی غرب مازندران با اعلام اینکه هیچ مورد غریق در طرح‌های سالم‌سازی دریای غرب مازندران رخ نداده است در عین حال گفت: هیچ بودجه و اعتباری برای مسئله دریا اختصاص داده نشده است.

رضایی: در دریای غرب مازندران غرقی نداشتیم/دریا بودجه ساماندهی ندارد

به گزارش خبرگزاری فارس از چالوس، جلسه طرح سالم‌سازی دریا بعدازظهر امروز با حضور ائمه جمعه و فرمانداران غرب مازندران و نماینده مردم چالوس و نوشهر در مجلس شورای اسلامی در فرمانداری چالوس برگزار شد.

مسئول ستاد طرح سالم‌سازی غرب مازندران در این جلسه با اشاره به اینکه این هفتمین جلسه طرح سالم‌سازی دریای غرب استان در فصل تابستان به شمار می‌رود، گفت: از سوی استاندار و معاونت سیاسی امنیتی استانداری در این ‌ارتباط‌ تقسیم کار شد و مسئولیت غرب مازندران به فرمانداران این خطه واگذار شد.

سید قدیر رضایی با بیان اینکه در این جلسات بیش از 32 مصوبه داشتیم که هر یک در حوزه مسئولیت فرمانداران اجرایی شد، افزود: مدیریت طرح‌های سالم‌سازی کار سختی است چراکه باید با کمترین امکانات این طرح‌ها را کنترل و از بروز هرگونه اتفاق ناگوار در سواحل جلوگیری کرد.

رضایی اظهار داشت: حدود 2 هزار و 500 نفر در طرح‌های سالم‌سازی غرب مازندران از جمله نیروهای هلال احمر، بهداشت، نیروی انتظامی، ناجی غریق و بسیج با ما همکاری دارند تا با حفظ آرامش و آسایش شهروندان و مسافران از به خطر افتادن جان هموطنان خود جلوگیری کنند.

فرماندار چالوس با تاکید بر اینکه حتی یک غریق در طرح‌های سالم‌سازی غرب مازندران رخ نداده است، گفت: همانگونه که از مسافران و شهروندان در ارتباط با مقوله فرهنگی و اجتماعی انتظار همکاری داریم، توقع داریم برای جان خود و همراهان‌شان نیز ارزش قائل شوند.

رضایی با اشاره به اقدامات وسیع فرهنگی و اجتماعی در طرح‌های دریا افزود: برگزاری نماز جماعت در سواحل، برگزاری مراسم‌های مختلف مذهبی و تبلیغات گسترده فرهنگی از نکات بارز اقدامات فرهنگی تابستان امسال در سواحل منطقه بوده است.

وی با تاکید بر اینکه در بحث فرهنگی طرح‌های سالمسازی نباید تنها به ادارات ارشاد و تبلیغات اسلامی اکتفا کرد، گفت: با عنایت به اینکه دریا موضوعی ملی است می‌طلبد تا وزارتخانه‌های مرتبط هم وارد شده و اعتبارات خاصی را به این منظور اختصاص دهند.

فرماندار چالوس با اعلام اینکه هیچ بودجه و اعتباری برای مسئله دریا اختصاص داده نشده است، تصریح کرد: بحث حقوق ناجیان غریق از مهمترین مشکلاتی است که از مسئولان امر تقاضای همکاری در این رابطه داریم.

انتهای پیام/ش20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول