اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار آذربایجان‌شرقی خبر داد:

اختصاص 37 درصد بودجه استانی آذرشهر به بخش تولید

خبرگزاری فارس: معاون برنامه‌ریزی استاندار آذربایجان‌شرقی از اختصاص 37 درصد بودجه استانی شهرستان آذرشهر در سال 91 به بخش تولید خبر داد.

اختصاص 37 درصد بودجه استانی آذرشهر به بخش تولید

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز به نقل از روابط عمومی استانداری آذربایجان‌شرقی، فرخ مسجدی در حاشیه نشست مشترک شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان و کمیته برنامه‌ریزی آذرشهر، اعتبار استانی این شهرستان را در سال‌جاری بیش از 89 میلیارد ریال اعلام کرد و افزود: این رقم نسبت به سال گذشته 16.7 درصد رشد داشته است.

وی خاطرنشان کرد: از محل اعتبار استانی آذرشهر در سال‌جاری، 95 پروژه شامل پنج پروژه جدید و 22 پروژه نیمه‌تمام اجرایی خواهد شد.

مسجدی گفت: در بخش آموزش 5 پروژه با اعتبار 11 میلیارد ریال، در بخش فرهنگ، هنر و گردشگری 16 پروژه با اعتبار 12 میلیارد ریال، در بخش صنعت و معدن 7 پروژه با اعتبار 15 میلیارد ریال و در بخش مسکن، عمران شهری و روستایی 15 پروژه با اعتبار 20 میلیارد ریال در سال‌جاری در آذرشهر اجرا می‌شود.

معاون برنامه‌ریزی استاندار آذربایجان‌شرقی در خصوص پیشرفت مصوبات سفرهای استانی هیئت دولت در آذرشهر نیز گفت: از مجموع مصوبات سه سفر هیأت دولت به آذربایجان‌شرقی 109 پروژه مربوط به شهرستان آذرشهر بود که تاکنون 96 مورد از آنها معادل 88 درصد اجرایی شده است.

وی افزود: 100 درصد مصوبات سفر اول، 91 درصد مصوبات سفر دوم و 71 درصد مصوبات سفر سوم اجرا شده یا در دست اجراست.

مسجدی در خصوص مصوبات نشست شورای برنامه‌ریزی استان در آذرشهر نیز اظهار کرد: در این نشست تشکیل ستاد بازسازی مناطق زلزله‌زده استان که در شورای مدیریت بحران استان مصوب شده بود، به تصویب اعضای شورای برنامه‌ریزی رسید.

وی افزود: این ستاد مسئولیت سیاستگذاری و راهبری امور بازسازی در مناطق زلزله‌زده استان را در قالب 3 کمیته تخصصی بر عهده خواهد داشت.

مسجدی خاطرنشان کرد: در نشست امروز شورای برنامه‌ریزی استان همچنین 23 مورد از مصوبات کارگروه تخصصی شهرسازی و امور زیربنایی استان به تصویب رسید. 

انتهای پیام/صا30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول