اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شورای اسلامی شهر رشت خبر داد

کسری 38 درصدی بودجه شهرداری رشت

خبرگزاری فارس: رئیس شورای اسلامی شهر رشت از کسری 38 درصدی بودجه شهرداری این شهر خبر داد.

کسری 38 درصدی بودجه شهرداری رشت

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، محمود مباحی عصر امروز در جمع اعضای شورای اسلامی این شهر با تسلیت شهادت امام جعفر صادق (ع)، به کسری 38 درصدی بودجه شهرداری رشت اشاره کرد و اظهار داشت: مانند سال‌های گذشته که شهرداری در شش ماه نخست سال با کسری بودجه مواجه بود، امسال نیز 38 درصد کسری دارد.

وی افزود: با تشکیل ستاد درآمد و هزینه در شهرداری رشت و برگزاری جلسات هفتگی، اعضای شورا و شهردار درصدد دریافت مطالبات شهرداری و کاهش هزینه‌ها هستند.

رئیس کمیسیون فرهنگی‌اجتماعی شورای شهر نیز در جلسه مذکور با اشاره به شرکت در بیست و یکمین اجلاس سراسری نماز اظهار کرد: در این اجلاس که با نام «نماز و نهضت مسجد سازی» به ریاست حجت‌الاسلام محسن قرائتی در کرمانشاه برگزار شد، پیام رهبر معظم انقلاب در اجلاس قرائت شد که اهمیت بسزایی در راستای بسط و گسترش فرهنگ نماز در جامعه دارد.

محمدحسن عاقل‌منش افزود: دستگاه‌های فرهنگی و آموزشی، رسانه‌های گروهی، ستادهای اقامه نماز اداره‌ها، مساجد، سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری و... باید بیش از گذشته در این راستا احساس مسئولیت کنند.

وی محور اصلی این اجلاس را نماز و نهضت مسجد سازی بیان کرد و یادآور شد: شهرداری و متولیان استان باید با تلاش در شهرک‌های جدید و مجتمع‌های مسکونی اطراف شهر فضای مناسبی را برای احداث مسجد و نمازخانه در نظر بگیرند.

عاقل‌منش با اشاره به نبود وجود مسجد در شهرک تازه تاسیس شهید بهشتی رشت، خاطرنشان کرد: امیدواریم با هماهنگی‌های بیشتر بین ستاد اقامه نماز و دستگاه‌های مختلف استان، زمینه برطرف شدن این نواقص فراهم شود.

وی با تاکید بر فعالیت گسترده کانون‌های فرهنگی مساجد متذکر شد: اجرای مسابقات مختلف، نمایشگاه‌های فرهنگی، تهیه و توزیع جزوه‌های آموزشی می‌تواند بخشی از فرمایش‌های رهبر معظم انقلاب را جامه عمل بپوشاند.

انتهای پیام/ش20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول