اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم اصفهان در مجلس:

بودجه‌های فرهنگی اصفهان به دست صاحبان آن سپرده نشده است

خبرگزاری فارس: نماینده مردم اصفهان در مجلس با بیان اینکه بودجه‌های عظیم فرهنگی در استان اصفهان به دست صاحبان آن سپرده نشده است، گفت: مسئولان باید در این زمینه پاسخ‌گو باشند.

بودجه‌های فرهنگی اصفهان به دست صاحبان آن سپرده نشده است

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، عباس مقتدایی در جلسه شورای اداری استان اصفهان که در محل مصلای نیمه‌کاره اصفهان برگزار شد با بیان اینکه بسیاری از مطالبات مردم هنوز محقق نشده است، اظهار کرد: در این زمینه مسئولان باید تعامل بیشتری داشته باشند که منافع آن به سود کشور خواهد بود.

وی با تاکید بر اینکه فعالیت‌هایی که در سطح ملی در حال انجام است را نباید به حساب استانداری اصفهان گذاشت، گفت: اکنون سال‌های پایانی دولت است و استان در حال حاضر باید در جایگاه بالاتری قرار می‌گرفت.

نماینده مردم اصفهان در مجلس با بیان اینکه بخشی از کم‌کاری‌های موجود را باید با تلاش و با جلسات مشترک به بحث گذاشت، تصریح کرد: ماه‌های آخر دولت به یک مدیریت شش دانگ نیاز دارد تا برنامه‌ریزی‌ها به طور دقیق انجام پذیرد.

وی با اشاره به اینکه مجموعه تدابیر انجام شده در راستای خواسته مردم نیست، بیان کرد: برخی کارها از جمله کشاورزی با وجود تلاش فراوان جدی گرفته نشد.

مقتدایی با تاکید بر اینکه استان اصفهان در تولید سیب‌زمینی و پیاز قابلیت بالایی دارد، اظهار کرد: مزارع چند سال دچار خشکی شد چه برنامه‌ای دارید تا این موضوع به خوبی بررسی شود.

وی با بیان اینکه استان اصفهان در تولید بوقلمون رتبه نخست کشوری را دارد، تصریح کرد: میزان 46 درصد سبد خانوار مربوط به گوشت مرغ است.

نماینده مردم اصفهان در مجلس با انتقاد از اینکه بودجه‌هایی که از استان اصفهان به خزانه واریز می‌شود، یک‌ چهارم آن برمی‌گردد، گفت: این رقم برای استان‌های دیگر بیشتر است.

وی ادامه داد: برخی از تحقیقات کشاورزی و دامپروری که در استان اصفهان انجام شده مورد غفلت قرار گرفته است.

مقتدایی با بیان اینکه بودجه‌های عظیم فرهنگی در استان اصفهان به دست صاحبان آن سپرده نشده است، گفت: مسئولان باید در این زمینه پاسخ‌گو باشند.

انتهای پیام/ح20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول