اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

کارشناس قرآن تبلیغات اسلامی ایرانشهر:

مؤسسات قرآنی ایرانشهر با کمبود بودجه مواجه هستند

خبرگزاری فارس: کارشناس قرآن تبلیغات اسلامی ایرانشهر گفت: کمبود بودجه یکی از مشکلات عمده برای فعالیت مؤسسات قرآنی در ایرانشهر است.

مؤسسات قرآنی ایرانشهر با کمبود بودجه مواجه هستند

مسلم خدابخشی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زاهدان اظهار داشت: مؤسسات قرآنی شهرستان ایرانشهر به دلیل کمبود بودجه در برگزاری برنامه‌ها در سطح مطلوب به مشکل بر می‌خورند.

وی افزود: مهم‌ترین اصل در برنامه‌ریزی فعالیت‌های قرآن و اجرای کیفی برنامه‌ها، مشکلات بودجه‌ای است.

کارشناس قرآن تبلیغات اسلامی ایرانشهر بیان کرد: علاوه بر اینکه بودجه برگزاری برنامه‌های قرآنی بسیار ناچیز است، ارائه همان بودجه‌ها نیز قبل از اجرای طرح به حساب مؤسسات واریز نمی‌شود و مؤسسات قرآنی شهرستان به دلیل مشکلات عدیده‌ای چون کرایه ساختمان، هزینه‌های آب، برق، تلفن و حق‌الزحمه مربی و سایر هزینه‌های جاری در برگزاری برنامه‌ها با مشکل مواجه می‌شوند.

خدابخشی ادامه داد: متأسفانه خانواده‌ها برای فرزندان خود در کلاس‌های ریاضی، زبان و غیره هزینه‌های هنگفت پرداخت می‌کنند اما برای شرکت آنان در دوره‌های قرآنی حتی در حد 2 هزار تومان هم کوتاهی می‌کنند.

وی گفت: امسال به دلیل کمبود بودجه تنها فعالیت‌های قرآنی در بخش بودجه، نیم درصد را اجرا کردیم و تاکنون نتوانستیم در حوزه تخصصی قرآن‌ کریم از قبیل دوره‌های تربیت کادر متخصص قرآن‌ کریم و مفاهیم، ورود پیدا کنیم.

انتهای پیام/خ30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول