اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مشاور معاون خودکفایی کمیته امداد کشور مطرح کرد

اشتغال در کمیته امداد منتظر 1500 میلیارد تومان بودجه

خبرگزاری فارس: مشاور معاونت خودکفایی کمیته امداد کشور گفت: اگر امسال یک‌هزار و 500 میلیارد تومان اعتبار از منابع 20 درصدی بانکی به کمیته امداد امام خمینی (ره) اختصاص یابد این اشتغال ایجاد می‌شود.

اشتغال در کمیته امداد منتظر 1500 میلیارد تومان بودجه

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان نکا، حمید حاجی عبدالوهاب ظهر امروز در حاشیه افتتاحیه پروژه مجتمع غذایی مازند دشت آرام نکا در جمع خبرنگاران در نکا بیان داشت: اگر امسال یک هزار و 500 میلیارد تومان اعتبار از منابع 20 درصدی بانکی به کمیته امداد امام خمینی (ره) اختصاص یابد اشتغال مناسبی ایجاد می‌شود.

وی افزود: در سال گذشته با اختصاص اعتبار یک‌هزار و 340 میلیون تومانی برای  80هزار نفر در کشور اشتغال ایجاد شد.

عبدالوهاب ادامه داد: سیاست امداد در کاهش مددجویان زیر پوشش و افزایش اشتغال پایدار در جامعه است که در این راستا با تمام توان وارد شده‌ایم.

وی گفت: اشتغال پایدار در شغل‌های ایجاد شده در کمیته امداد امام خمینی(ره) بیشتر از اشتغال در حوزه‌های دیگر است.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی مازندران نیز گفت: تولیدات خانواده امداد مکمل بازار است و باید مورد توجه قرار گیرد.

ابراهیم باغبانی اظهار داشت: با توجه به فرمایشات رهبری در تولید ملی باید در راستای این پیام رهبری از ورود کالاهای خارجی جلوگیری شده و با حمایت از تولیدات داخلی در راستای خودکفایی گام برداریم.

وی ادامه داد: تولیدکنندگان داخل نیز باید با افزایش کیفیت تولیدات خود، بازار رقابتی را در دست گرفته و برای رشد بازار داخلی و تولیدات داخل تلاش کنند.

به گفته باغبانی سال گذشته در مازندران برای 12 هزار فرصت شغلی ایجاد شده است و امسال نیز در فاز اول برای 10 هزار و 700 نفر اشتغال ایجاد شده است.

وی بیان داشت: مشاغل خانگی و خوداشتغالی نیز از دیگر برنامه‌های این نهاد است که با قوت پیگیری می‌شود که در فاز اول اشتغال نیازمند 90 میلیارد تومان اعتبار هستیم.

مدیرعامل شرکت مازنددشت آرام نیز اظهار داشت: طرح صنعتی شرکت تولید و بسته بندی عسل و مربا (مازند دشت آرام) در شهرک صنعتی نکا با اعتبار 220میلیون تومان افتتاح شد.

حسن محمد پور خاطرنشان کرد: برای این طرح 110 میلیون تومان از سوی کمیته امداد و 110 میلیون تومان از منابع بانکی اختصاص یافته است و با بهره‌برداری از این طرح برای 11 نفر از مددجویان کمیته امداد شهرستان نکا اشتغالزایی می‌شود.

به گزارش فارس، 65 طرح خودکفایی و اشتغال کمیته امداد مازندران نیز در این مراسم به صورت نمادین افتتاح و بهره‌برداری شد.

انتهای پیام/ش20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول