اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار اصفهان:

نحوه هزینه شدن بودجه فرهنگی شفاف و مشخص است

خبرگزاری فارس: معاون سیاسی امنیتی استاندار اصفهان گفت: با شفافیت کامل و ارائه کارتن کارتن سند و مدرک ثابت می‌کنم ریال به ریال بودجه فرهنگی استان کجاها خرج شده است.

نحوه هزینه شدن بودجه فرهنگی شفاف و مشخص است

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان محمدمهدی اسماعیلی در جلسه شورای اداری استان اصفهان با انتقاد از صحبت‌های یکی از نمایندگان اصفهان در شورای اداری مبنی بر شفاف‌سازی در مورد بودجه‌های فرهنگی استان اصفهان اظهار کرد: این نماینده با اینکه سه ماه از عمر مجلس نهم می‌گذرد یک بار از اینجانب تقاضایی در مورد ارائه کارنامه نکرده است.

وی با تاکید بر اینکه همه به عنوان کارگزاران نظام جمهوری اسلامی ایران به سربازی برای این نظام افتخار می‌کنیم، گفت: نقدها را قبول داریم و کارهای بسیاری باید انجام می‌شد که انجام نداده‌ایم.

معاون سیاسی امنیتی استاندار اصفهان با بیان اینکه در هر موقع که دستور داده شود، پاسخ‌گوی سئوالات مجمع نمایندگان استان اصفهان خواهم بود، تصریح کرد: موقعی که وزیری را می‌خواهند استیضاح کنند، ابتدا از وی در کمیسیون مربوطه دعوت می‌شود و سپس اگر قانع نشدند وی را در صحن علنی مجلس استیضاح می‌‌کنند.

وی ‌افزود: بیان این‌گونه صحبت‌ها در شورای اداری موجب حساسیتی راجع به بودجه‌های فرهنگی می‌شود و این کار صحیحی نیست.

اسماعیلی با بیان اینکه به مدت دو سال بودجه فرهنگی در اختیار مدیریت استان اصفهان قرار داده شد، اظهار کرد: با شفافیت کامل و ارائه کارتن کارتن سند و مدرک ثابت می‌کنم ریال به ریال بودجه فرهنگی استان کجاها خرج شده است.

وی با اشاره به اینکه در سال 91 هنوز بودجه‌ای برای مسائل فرهنگی اختصاص داده نشده است، گفت: تمام انتقادات باید به صورت شفاف مطرح شود.

معاون سیاسی امنیتی استاندار اصفهان هم‌چنین در ادامه صحبت‌های خود از انتخاب دستگاه‌های برتر در حوزه عفاف و حجاب خبر داد و گفت: از این دستگاه‌ها تقدیر می‌شود.

انتهای پیام/ح20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول