اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استانداری کرمانشاه با انتشار بیانیه‌ای

استکبار جهانی با اصل اسلام ستیز دارد

خبرگزاری فارس: استانداری کرمانشاه با انتشار بیانیه‌ای اهانت به ساحت پیامبر اعظم(ص) را محکوم و اعلام کرد: استکبار جهانی با اصل اسلام ستیز دارد و با چنین اقداماتی عجز خود را در برابر بیداری اسلامی نشان داده است.

استکبار جهانی با اصل اسلام ستیز دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، استانداری کرمانشاه با انتشار بیانیه‌ای اقدام شیطانی و هتاکی بی‌شرمانه نسبت به پیامبر اعظم(ص) را محکوم کرد.

در این بیانیه آمده است: تحولات شکل گرفته در عرصه بیداری اسلامی و رشد و آگاهی روزافزون مسلمانان جهان برای مقابله با سلطه، مستکبران و به‌ویژه صهیونیسم بین‌الملل را دچار عصبانیت کرده و با حرکت‌های مذبوحانه دست به اقدامات سخیف و خارج از عرف حقوق بشر می‌زنند.

در بخش دیگری از این بیانیه آمده است: استکبار جهانی با اصل اسلام ستیز دارد و با چنین اقداماتی عجز خود را در برابر بیداری اسلامی نشان داده است.

در این بیانیه همچنین آمده است: خبر پخش فیلم موهن آمریکایی صهیونیستی نسبت به پیامبر اکرم(ص) موجب تاثر عمیق شد و خشم همه مسلمانان جهان را برانگیخت.

این بیانیه می‌افزاید: پیامبر اسلام(ص) ، رحمة‌للعالمین است و رحمت را برای جهانیان به ارمغان آورد و مردم را از ظلمات به نور هدایت کرد.

در این بیانیه تاکید شده است: سناریوی اسلام‌هراسی و اسلام‌ستیزی در آغاز هزاره سوم فراتر از سرزمین و امت اسلامی وارد فاز تهاجم علیه ارزش‌ها و باورهای اسلامی شده است و با توطئه مشترک سردمداران کاخ سفید و لابی صهیونیستی حاکم بر غرب، سیاست‌های سازمان یافته و طراحی پروژه‌های نوین عملیاتی شده است.

این بیانیه با محکومیت شدید این اقدام، آمریکا و رژیم صهیونیستی را متهمان اصلی جنایت فرهنگی و اعتقادی اخیر معرفی و تاکید کرده مجازات طراحان و عاملان آن، حداقل انتظاری است که جهان اسلام و جامعه بین‌الملل از سازمان‌ها و نهادهای بین‌المللی مدعی حقوق بشر دارد.

انتهای پیام/خ30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول