اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه موقت تهران:

آمریکا تنها با ایران در تضاد نیست/مشکل غرب با تمام اسلام است

خبرگزاری فارس: امام جمعه موقت تهران گفت: آمریکایی‏ها تنها با جمهوری اسلامی ایران در تضاد نیستند و مشکل غرب با تمام اسلام است.

آمریکا تنها با ایران در تضاد نیست/مشکل غرب با تمام اسلام است

حجت‏الاسلام سیداحمد خاتمی در گفت ‏و گوی اختصاصی با خبرنگار فارس در شرق استان تهران اظهار داشت: پس از ساخت فیلم موهن علیه پیامبر اکرم (ص)، موج دوم بیداری اسلامی در منطقه خاورمیانه و جهان به راه افتاده است.

وی افزود: حرکت اخیر دنیای استکبار و آمریکا در رابطه با ساخت فیلم موهن علیه پیامبر اکرم (ص) نشانه ناتوانی کامل و استیصال دنیای استکبار است.

امام جمعه موقت تهران ادامه داد: اگر شاهد خیزش اسلامی با چنین فراگیری خاصی در جهان نبودیم، این واکنش‏های حقیرانه برای ساخت فیلم‏های موهن برای غرب لازم نبود.

خاتمی اضافه کرد: واکنش اخیر مسلمانان علیه استکبار و غرب، موج دوم بیداری اسلامی است و به فضل خداوند متعال این موج دوم ضربه مهلکی بر استکبار به ویژه آمریکا وارد خواهد کرد.

وی افزود: در این رابطه حتی ناآگاهان هم آگاه خواهند شد که آمریکا تنها با ایران اسلامی در تضاد نیست؛ آمریکا با اسلام طرف است و هر که با اسلام درافتاده، از بین رفته است.

امام جمعه موقت تهران به منظور شرکت در آیین یادواره 38 شهید روستای جورد از بخش رودهن شهرستان دماوند که با حضور نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر، فرماندار دماوند و سایر مسئولان محلی در حسینیه این روستا برگزار شد، به شرق استان تهران سفر کرد.

انتهای پیام/ی20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول