اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

آیت‌الله ممدوحی:

آمریکا و صهیونیسم از قدرت اسلام می‌ترسند

خبرگزاری فارس: نماینده مردم کرمانشاه در مجلس خبرگان رهبری گفت: آمریکا و صهیونیسم از قدرت اسلام می‌ترسند چراکه اسلام با وحدت مسلمانان دارد جهانی می‌شود.

آمریکا و صهیونیسم از قدرت اسلام می‌ترسند

آیت‌الله حسن ممدوحی در گفت‌وگو با خبر‌نگار فارس در کرمانشاه ضمن محکوم کردن فیلم موهن به رسول‌الله(ص) گفت: کارگردان و بازیگران این فیلم از فطرت انسانیت خارج هستند.

ممدوحی اهانت به پیامبر اکرم(ص) را اهانت به همه ادیان آسمانی دانست و ادامه داد: اسلام کامل‌ترین دین است و پیامبر در صدر اسلام است و مسلمانان نمی‌توانند اهانت به اسلام را تحمل کنند.

وی افزود: این فیلم هدفی سیاسی را دنبال می‌کند و به دنبال تخریب وحدت مردم با ادیان مختلف است ولی دشمن بداند که با این کار وحدت و همدلی مردم بیشتر شد و در کنار هم به اعتراض به این عمل ننگین پرداختند.

نماینده مردم کرمانشاه در مجلس خبرگان رهبری دولت آمریکا و صهیونیسم را مقصر ساخت این فیلم خواند و گفت: سازندگان این فیلم اگر پشتوانه محکمی نداشتند هرگز جرأت چنین جسارتی را نداشتند چراکه آنان در مقابل خروش مسلمانان ترسو و بزدل هستند، برای این دولت‌ها ننگ است که از چنین شخصیت‌هایی حمایت می‌کنند.

ممدوحی تصریح کرد: هر گاه دشمن از چیزی احساس ترس کند با هزار برنامه علیه آن به پا می‌خیزند هم‌اکنون دشمن از قدرت اسلام می‌ترسد چراکه سایه اسلام دارد جهانی می‌شود.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با اشاره به باراک اوباما که می‌گوید من به فرهنگ مسلمانان احترام می‌گذارم ادامه داد: سران دولت‌های استکبار جهانی دروغگو هستند دیگر تمام دنیا آنها را می‌شناسد نیازی به معرفی خود ندارند.

ممدوحی گفت: دیروز ایران صحنه‌ای از قدرت اسلام را به نمایش گذاشت، برادارن ادیان مختلف در کنار هم توهین به رسول‌الله(ص) را با خشم و نفرت محکوم کردند.

انتهای پیام/خ20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول