اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بسیج دانشجویی دانشگاه‌های علوم و فنون قزوین و پارسیان:

استکبار و اسرائیل به آخر خط رسیده‌اند

خبرگزاری فارس: بسیج دانشجویی دانشگاه‌های علوم و فنون قزوین و پارسیان در بیانیه‌ای مشترک با اعتراض به پخش فیلم موهن آمریکایی – صهیونیستی و توهین به ساحت مقدس پیامبر اکرم (ص) تأکید کرد: استکبار و اسرائیل به آخر خط رسیده است.

استکبار و اسرائیل به آخر خط رسیده‌اند

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، در متن این بیانیه مشترک آمده است: استعمار و استکبار جهانی در زمینه توهین به مقدسات دین مبین اسلام سابقه‌ای دیرین دارند. اسلام علاوه بر اینکه دینی جامع و کامل است، یک جریان مبارز و استکبارستیز نیز هست.

این بیانیه اضافه می‌کند: شاهد بر این مدعا، امروز بیداری اسلامی است که سرتاسر منطقه را فرا گرفته و نوکران و دست‌نشانده‌های به ظاهر ابرقدرت‌های جهانی را یکی پس از دیگری به زیر می‌کشد. آری، ضرباتی مهلک بر پیکره آمریکا، غده سرطانی و نامشروع اسرائیل غاصب و سایر جهان‌خواران وارد آمده که آن‌ها تحمل این فشار و ضربه را نداشته، ندارند و نخواهند داشت.

این بیانیه تشریح می‌کند:‌ مبارزه با مظاهر دین نظیر حجاب، قرآن و توهین به ساحت قدسی نبی اکرم (ص) لکه ننگی است که مدت‌ها در کارنامه سیاه مستکبران نقش بسته. کاریکاتور روزنامه‌نگار ملعون دانمارکی را به یاد داریم. یادمان هست که قرآن شریف توسط یک احمق به آتش کشیده شد. اکنون نوبت سینما است که چهره زشت خود را نمایان کند و با تولید فیلم موهن و شنیع به برترین فرستاده خدا توهین می‌کند.

در ادامه این بیانیه آمده است: ما می‌دانیم اسرائیل و استکبار به آخر خط رسیده‌اند و این اقدام تلافی شکست‌های پی‌درپی در منطقه و سوریه است. اما بار دیگر غیرت و شور حسینی خود را در دفاع از حریم دین اسلام به رخ جهانیان می‌کشیم و نشان می‌دهیم که در این راه از هیچ تلاشی فروگذار نخواهیم کرد و از جان مایه می‌گذاریم و به آن‌ها نشان خواهیم داد کم‌تر از مسلمانان لیبی و مصر نیستیم.

این بیانیه در ادامه می‌افزاید: ما دانشجویان بسیجی دانشگاه‌های علوم و فنون قزوین و پارسیان لبیک‌گویان به ندای مقتدایمان امام خامنه‌ای (مدظله العالی) و هم‌صدا با امت حزب‌الله و یک‌دل با مسلمانان جهان این اقدام را به شدت محکوم نموده و خواستار پیگیری موضوع توسط دستگاه دیپلماسی در مجامع بین‌المللی هستیم و به صهیونیسم هشدار می‌دهیم که از آن روزی که خشم مسلمانان برانگیخته شود بترس. در آن روز راهی برای فرار نخواهی داشت.

انتهای پیام/ب20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول