اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه موقت قرچک:

متولیان فرهنگی باید با اندیشه درست، پاسخ هتاکان را بدهند

خبرگزاری فارس: امام جمعه موقت قرچک گفت: مسئولان و متولیان فرهنگی باید با ایده‌پردازی و اندیشه درست راهی قاطع برای پاسخ به این هتاکی شوم و ضد فرهنگی آمریکا و غرب پیدا کنند.

متولیان فرهنگی باید با اندیشه درست، پاسخ هتاکان را بدهند

حجت‌الاسلام محمد صفدری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در جنوب استان تهران با بیان اینکه با بیداری اسلامی هرگز رویای سلطه از نیل تا فرات محقق نمی‌شود، اظهار داشت: رژیم غاصب صهیونیستی در پشت پرده عوام فریبی و مظلوم‌نمایی جنایات فراوانی نظیر کشتار فلسطینیان در اردوگاه‏هاى صبرا و شتیلا، کشتار مردم غزه و ترور شهدای هسته‌ای کشورمان را مرتکب شده است و همچنان به جنایات خود در جهان ادامه می‌دهد.

صهیونیست غده سرطانی خاورمیانه است

امام جمعه موقت قرچک از غده سرطانی خاورمیانه به عنوان خطری عظیم برای مسلمانان و تمام بشریت یاد کرد و افزود: دولت‌مردان آمریکا و صهیونیست باید اقدامات خود را در روند خطرناک توهین به مقدسات امت اسلامی پایان داده و بیش از این موجب خشم و نفرت مسلمانان نشوند.

وی در ادامه بیان کرد: آتش این اقدامات تنها دامن خود دشمنان اسلام را می‌گیرد که با سوختن کارکنان سفارت آمریکا در لیبی آغاز شده است.

آمریکا و اسرائیل در سراشیبی زوال قرار دارند

صفدری تاکید کرد: امروز نه فقط مسلمانان جهان که همه جهانیان علیه آمریکا و اسرائیل به حرکت درآمده‌اند و حتی در مرکز فلسطین اشغالی جلوی سفارت آمریکا تجمع شد و باید همه بدانند امروز شیب سرازیری سقوط آمریکا و اسرائیل تند شده است.

امام جمعه قرچک تصریح کرد: مسئولان و متولیان فرهنگی باید با ایده‌پردازی و اندیشه درست راهی قاطع برای پاسخ به این هتاکی شوم و ضد فرهنگی آمریکا و غرب پیدا کنند.

غرب به افول اخلاق و معنویت دچار شده است

وی با تاکید بر اینکه غرب در افول واقعی اخلاق و معنویت خود به معنای حقیقی دچار خشم امت اسلامی شده است، عنوان کرد: دشمنان اسلام از رشد و پیشرفت سریع دین آسمانی اسلام در وحشت و هراس هستند و از نخستین روز بعثت سعی می‌کنند با قرآن کریم و مبانی اسلام کورکورانه مخالفت کنند تا ضیای اسلام را خاموش کنند اما خود امروز خاموش شدنی هستند.

انتهای پیام/ب20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول