اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده ولی‌فقیه در لرستان:

توهین به پیامبر نشان‌دهنده ناتوانی آمریکا در مقابل بیداری اسلامی است

خبرگزاری فارس: نماینده ولی فقیه در لرستان با محکوم کردن اقدام موهن استکبار جهانی در توهین به ساحت مقدس پیامبر اسلام(ص) گفت: ساخت فیلم توهین به پیامبر(ص) نشان دهنده عجز و ناتوانی آمریکا در مقابله با بیداری اسلامی است.

توهین به پیامبر نشان‌دهنده ناتوانی آمریکا در مقابل بیداری اسلامی است

حجت‌الاسلام سید احمد میرعمادی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در خرم‌آباد با بیان اینکه این حرکت نشانه زبونی و خواری دشمنان اسلام و انقلاب است، گفت: آمریکا و هم‌پیمانانش با ساخت این فیلم عجز و ناتوانی خود را در مقابل عظمت مسلمانان نشان دادند.

نماینده ولی فقیه در استان لرستان ادامه داد:‌ این فیلم در راستای مبارزه با اسلام و خوی اسلام‌ستیزی تولید شده است و همان گونه که سازنده آن اذعان داشته است، این فیلم در راستای مبارزه با اسلام و مخدوش کردن چهره این دین الهی ساخته شده است.

میرعمادی متهم اصلی ساخت این فیلم را آمریکا و رژیم صهیونیستی دانست و تصریح کرد:‌ وظیفه همه ما مسلمانان این است که همه امکانات خود را علیه آمریکا به کار بگیریم.

وی با بیان اینکه زمانی که کشور آمریکا در مقابل جریان خروشان بیداری اسلامی قرار گرفت، عاجزترین و نفرت‌انگیزترین کارها که همان توهین به مقدسات اسلامی است را به کار گرفته است، یادآور شد: این حرکت نشان دهنده انحطاط آمریکاست و آمریکای جنایتکار باید بداند این روش‌ها در دوران جاهلیت کاربرد داشت و این گونه مسایل هیچ تاثیری در جهان ندارد و تنها خشم و انزجار جهانیان را موجب می‌شود.

نماینده ولی فقیه در لرستان ادامه داد: آمریکا باید از رویکرد دوگانه خود نسبت به مسلمانان دست بردارد، چراکه از یک طرف از ساخت یک فیلم اهانت‌آمیز نسبت به پیامبر اسلام حمایت می‌کند و از طرفی دیگر برای مسلمانان پیام می‌فرستد.

وی با بیان اینکه به تعبیر رهبر فرزانه و حکیم انقلاب اسلامی متهم اصلی این ماجرا دولت آمریکا و رژیم صهیونیستی است، گفت: آمریکای جنایتکار و رژیم صهیونیستی در مقابل بیداری اسلامی این حرکت خبیثانه و بی‌شرمانه را انجام داده‌اند، تا از این طریق بتوانند به چهره اسلام خدشه وارد کنند.

میرعمادی در ادامه تصریح کرد: عربستان سعودی اگر راست می‌گوید که ساخت فیلم اهانت آمیز علیه پیامبر اکرم (ص) را محکوم کرده است، یک روز صادرات نفت خود را به آمریکا قطع کند.

وی ادامه داد: این فیلم نشان‌دهنده عجز و ناتوانی آمریکا در مقابله با بیداری اسلامی است، چراکه زمانی که انسان در خصوص مقابله با مسئله‌ای ناتوان است، روی به اهانت می‌آورد.

انتهای پیام/ل۲۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول