اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

ظهر امروز صورت گرفت

تجمع اعتراض‌آمیز دانشجویان دانشگاه صنعتی در هتک حرمت به پیامبر اسلام(ص)

خبرگزاری فارس: دانشجویان دانشگاه صنعتی اصفهان پس از اقامه نماز ظهر نسبت به هتک حرمت فیلم آمریکایی به پیامبر اسلام(ص) اعتراض کردند.

تجمع اعتراض‌آمیز دانشجویان دانشگاه صنعتی در هتک حرمت به پیامبر اسلام(ص)

مهدی ملک‌زاده ظهر امروز در حاشیه تجمع اعتراض‌آمیز جمعی از دانشجویان دانشگاه صنعتی اصفهان در هتک حرمت پیامبر اسلام(ص) در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان با اشاره به هتک حرمت فیلم آمریکایی اسرائیلی به پیامبر اسلام (ص) اظهار کرد: نباید این اقدامات مذبوحانه را به صورت جزئی تحلیل کرد.

وی با اشاره به اعتراضات گسترده مسلمانان در سراسر جهان و اقدام آنها در آتش زدن سفارتخانه‌های آمریکا تصریح کرد: اعتراضات گسترده در سراسر جهان و از سوی مسلمان و غیرمسلمانان نشان دهنده این است که همگان توهین به مقدسات ادیان مختلف را محکوم می‌کنند.

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه صنعتی اصفهان ادامه داد: آمریکا و رژیم صهیونیستی با ساخت این‌گونه فیلم‌ها درصدد هستند تا جنگ ادیان به راه بیندازند، اما مردم ادیان مختلف از این توطئه اشراف کامل دارند و در برابر آن ایستادگی می‌کنند.

وی عامل اصلی انتشار این فیلم را آمریکا، اسرائیل و برخی کشورهای غربی دانست و گفت: رئیس‌جمهور و مسئولان کشور آمریکا باید از مسلمانان سراسر جهان عذرخواهی کنند.

ملک‌زاده با اشاره به اینکه دانشجویان دانشگاه صنعتی اصفهان در کنار مسلمانان جهان توهین به پیامبر اسلام(ص) را محکوم می‌کنند، اظهار کرد: در این ارتباط تجمع اعتراض‌آمیز پس از اقامه نماز ظهر در مسجد فاطمه زهرای این دانشگاه برگزار ‌شد.  

انتهای پیام/ح30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول