اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بیانیه بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی مشهد

ساخت فیلم موهن آمریکایی نشان از زبون شدن دشمنان اسلام است

خبرگزاری فارس: ساخت فیلم موهن آمریکایی نشان از زبون شدن دشمنان اسلام است و مسلمانان در تاریخ صدر اسلام همچون ابوجهل‌ها و ابی‌لهب‌ها زیاد دیده‌اند و هم‌اکنون این چیز جدیدی در تاریخ اسلام نیست.

ساخت فیلم موهن آمریکایی نشان از زبون شدن دشمنان اسلام است

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، در متن بیانیه بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی مشهد آمد است:

بسم‌الله الرحمن الرحیم

شما ای مشرکان اگر پیروزی آئین حق را می‌خواستید اینک پیروزی برای آئین حق آمد پس به آن ایمان آورید و اگر از دشمنی با خدا و رسول باز ایستید برای شما بهتر است و اگر به دشمنی باز گردید ما نیز بر ضد شما باز می‌گردیم و هرگز جمعیت شما هر چند زیاد باشد چیزی را از شما دفع نمی‌کند و یقیناً خدا با مومنان است، سوره مبارک انفال آیه 19

بار دیگر قلوب مسلمانان و تمام کسانی که نسیمی از معارف پیامبر رحمت‌اللعالمین بر قلب‌هایشان وزیده داغدار و جریحه‌دار شد.

باز صهیونیست خبیث جهانی در لباس یک کشیش مسیحی در آمد و دست به اقدامی بس  کثیف و رقت انگیز زد.

چندی است که کشورهای غربی و بهتر بگوییم جبهه استکبار تمام  فعالیت‌های خود را بر روی اسلام هراسی و تمسخر ارزش‌های اسلامی با بهانه‌های واهی همچون آزادی بیان و اندیشه  متمرکز کرده است.

البته دلیل وقوع چنین چیزی نشان دهنده زبون شدن دشمنان اسلام است و مسلمانان در تاریخ صدر اسلام همچو ابوجهل‌ها و ابی‌لهب‌ها زیاد دیده‌اند و هم‌اکنون این چیز جدیدی در تاریخ اسلام نیست.

اگر در همان زمان با دقت بنگریم این اقدامات درست زمانی رخ می‌داد که ندای اسلام  کوبنده‌تر از همیشه لرزه بر پیکر شیطان می‌انداخت و همان موقع بود که ابوجهل‌ها را می‌دیدیم یعنی درست زمانی که اسلام در اوج خود بود و هم‌اکنون هم جهان به‌واسطه اسلام در پیچی تاریخی قرار دارد.

امروز راهی که مسلمانان در حال طی آن هستند دشمن را هراسان کرده و این خود نشان دهنده صحت این راه است و خود حضرت باری تعالی هم فرموده که یهود و نصارا از تو راضی نمی‌شوند مگر از آنها پیروی کنی.

تا زمانی که ملت‌های مسلمان در تمام ابعاد زیر یوغ سلطه جبهه کفر و نفاق بودند آنها نه تنها جسارت نمی‌کردند بلکه خود مسجد هم می‌ساختند اما زمانی که شکوفه‌های بیداری اسلامی بر روی درخت تنومند جهان اسلام در حال شکفتن بود آنها هم درصدد آن برآمدند که با کمرنگ کردن ارزش‌های مسلمانان در غالب جنگ نرم این بهار بیداری اسلامی را تبدیل به خواب زمستانی اسلام آمریکایی کنند.

بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد نه تنها انتظار عذرخواهی را ندارد بلکه عذرخواهی احتمالی آنها  را هم محکوم می‌کند و کسانی را هم که انتظار عذرخواهی دارند را نصیحت می‌کند که فریب دغل‌بازی آمریکا را نخورند چون سابقه آمریکا نشان داده و می‌دهد که نه تنها از این اقدامات ضد اسلامی حمایت می‌کند بلکه درصدد مقابله با اسلام  هم هستند و چگونه می‌توان باور کرد که آنها عذرخواهی واقعی کنند ؟

در ضمن این بیانیه از مسلمانان لیبی و مصر و یمن به جهت برخورد قاطع با ایادی آمریکا در خاک آنها تشکر می‌کنیم و به آن عزیزان می‌گوییم که انقلاب دومی باید به پا کرد و شر این جرثومه‌های فساد را که می‌خواهند خون جوانان کشورتان را پایمال کنند از کشورهای مسلمانان کند.

بدین وسیله بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی مشهد با ابراز تسلیت و همدردی با امام عصر حضرت حجت بن الحسن العسکری (روحی و اروحناه لتراب مقدمه الفداء) و مقام معظم رهبری و علما و مراجع و ملت شریف ایران این اقدام  صهیونیست جهانی را در هتک حرمت پیامبر مهر و رحمت حضرت محمد مصطفی (ص) محکوم می‌کند و از تمام خواهران و برادران خود می‌خواهد در این جنگ نرم خود را به لباس تقوا و پیروی از وصیت پیامبر که همان تمسک به قرآن و اهل‌بیت(ع) است مجهز کنند تا خدای نکرده آنها  در این جنگ نرم آسیبی از ناحیه جبهه کفر نبینند.

ان‌شاءالله با پیروی از قرآن و اهل بیت پیامبر همه  بتوانیم جزو منتظران حضرت صاحب (عج)  قرار بگیریم.

انتهای پیام/ح30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول