اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در اعتراض به انتشار فیلم موهن آمریکایی - صهیونیستی علیه پیامبر (ص)

مردم پیشوا فریاد مرگ بر آمریکا سر دادند

خبرگزاری فارس: مردم مومن و ولایی شهرستان پیشوا در اعتراض به انتشار فیلم موهن آمریکایی _ صهیونیستی علیه پیامبر (ص) پس از اقامه نماز عبادی _ سیاسی جمعه هم صدا با آزادگان جهان فریاد «مرگ بر آمریکا» و «مرگ بر اسرائیل» سر دادند.

مردم پیشوا فریاد مرگ بر آمریکا سر دادند

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، بار دیگر جهان کفر و استکبار با اهانت به ساحت مقدس پیامبر عظیم الشان اسلام حماقت خود را به جهانیان نشان دادند و این اقدامات شنیع و مذبوحانه سبب خواری هرچه بیشتر استکبار جهانی در بیان آزادگان جهان شد و با برپایی راهپیمایی در بیشتر کشورها و اخراج سفیران آمریکا از بعضی از کشورها عزم و اراده مردم آزاده جهان در نابودی آمریکا و رژیم غاصب صهیونیستی را به تصویر کشاند.

راهپیمایی سراسری ملت غیور ایران اسلامی در اعتراض به فیلم موهن آمریکایی علیه پیامبر اعظم (ص) بعد از نماز جمعه تهران در سراسر کشور برگزار شد و مردم غیور شهرستان پیشوا نیز دوشادوش مردم غیور و آزاده جهان انزجار خود را از استکبار جهانی اعلام کردند.

در پی اهانت نفرت انگیز دشمنان اسلام به ساحت نورانی پیامبر اعظم (ص) ملت بزرگ ایران اسلامی پشت صحنه این حرکت شرارت بار را سیاست‌های خصمانه صهیونیسم، آمریکا و دیگر سران استکبار جهانی خوانده و خواستار مجازات عاملان آن شدند.

اهانت به ساحت قدسی پیامبر اعظم (ص) که این بار از طریق تهیه و انتشار یک فیلم سراسر توهین آمیز انجام شد، واکنش مسلمانان را در اقصی نقاط جهان در پی داشته و آنان به شیوه‌های مختلف، خشم خود را نسبت به این اقدام غیر انسانی و غیر اخلاقی دنیای استکبار به سرکردگی آمریکا نشان دادند.

 

مردم ایران اسلامی در محکومیت اهانت اخیر انجام شده به ساحت مقدس پیامبر اعظم (ص)، با حضور پرشور و انقلابی در تظاهرات سراسری، روز جمعه را به روز اعلام خشم و نفرت خود علیه این اقدام وقیحانه تبدیل کردند.

مردم غیور شهرستان پیشوا نیز یکپارچه شعارهای «مرگ بر آمریکا»، «مرگ بر اسرائیل» «به کافران از ما چنین پیام است، امروز روز امت اسلام است» و ... نفرت خود را از اهانت کنندگان به دین مبین اسلام را به رخ جهانیان کشیدند.

راهپیمایان پیشوایی با در دست داشتن آدمک‌هایی که از سران استکبار ساخته شده بود و به آتش کشیده شدن پرچم آمریکا و اسرائیل هر گونه اهانت، فتنه و تهدید از سوی اسرائیل و آمریکا علیه دین مبین اسلام را محکوم کردند.

راهپیمایی معترضان در شهرستان‌ پیشوا بر ضد اهانت سخیف سناریوی ضد اسلامی آمریکا و غرب با صدور قطعنامه‌ای در پنج بند که با تکبیر راهپیمایان تصویب می‌شد به پایان رسید.

معترضان این اهانت سخیف در این قطعنامه بیان داشتند: ما امروز آمده‌ایم تا بار دیگر با آرمان‌های مکتب حیات بخش پیامبر اکرم (ص) تجدید میثاق کنیم و همگام با جهان اسلام بر مواضع بر حق اسلامی خویش تاکید کنیم.

در بند اول این قطعنامه تصریح شده است: همان گونه که قرآن کریم می‌فرماید «کفار و مشرکان می‌خواهند نور خدا را خاموش سازند ولی خداوند نور خود را کامل خواهد کرد» ما ضمن محکوم کردن اهانت با ساحت مقدس پیامبر عظیم الشان اسلام از این اقدام ننگین اظهار تنفر کرده و تمامی عوامل دست اندرکار اهانت را به شدت محکوم کرده و خواستار مجازات عوامل این حرکت سخیف هستیم.

راهپیمایان معترض در بند دوم قطعنامه اظهار داشتند: کفار و مشرکان فکر می‌کنند با جسارت به قرآن کریم و اهانت به پیامبر عالی‌قدر اسلام می‌توانند با موج عظیم اسلام خواهی و حق طلبی ملت‌های مسلمان و انسان‌های آزاده دنیا مبارزه کنند. ولی باید آمریکا و اسرائیل و مزدوران سرسپرده آنها بدانند، همان گونه که ابوجهل‌ها و ابوسفیان‌ها نتوانستند با اسلام و پیامبر مبارزه کنند! امروز هم سران کفر و شرکت و نفاق در برابر عزم و اراده آهنین ملت‌های مسلمان شکست خواهند خورد.

ایشان در بند سوم قطعنامه این گونه بیان کردند: واقعیت آن است که امروز گرایش به اسلام در جهان غرب به شدت سران کفر را به هراس انداخته، متفکران و نظریه پردازان غربی با کمال صراحت می‌گویند آینده از آن اسلام است. آمریکا و صهیونیست‌ها تصور می‌کنند که با ساخت فیلم موهن و جسارت به حریم پیامبر بزرگی که امروز قلوب آزادگان جهان را فتح کرده، می‌توانند مانع رشد اسلام‌گرایی در سطح جهان شوند. ولی از آنجایی که خداوند به فرموده امام سجاد (ع) « خداوند دشمنان ‌ما را احمق قرار داده است» قطعاً این حرکات سخیف بر رشد اسلام‌گرایی در جهان خواهد افزود و دشمنان را در این توطئه نیز ناکام خواهد ساخت.

مردم غیور شهرستان پیشوا در بند چهارم افزودند: حرکت مردمی ملت‌های مسلمان علیه این اهانت سخیف، قدرت و عزت جهان اسلام را به نمایش گذاشته است. امروز خشم و انزجار بر علیه آمریکا سراسر جهان اسلام را فرا گرفته است. اگر چه اهانت به ساحت پیامبر (ص) همگان را آزرده خاطر ساخته است، اما حرکت عظیم و با صلابت ملت‌های مسلمان بار دیگر نشان داد وحدت و حضور مسلمانان بسیاری از توطئه‌های مستکبران را خنثی خواهد کرد، بنابراین ما از ملت‌های مسلمان و علمای کشورهای اسلامی می‌خواهیم دست در دست یکدیگر در جبهه‌ای متحد در مقابل توطئه‌های آمریکا و اسرائیل ایستادگی کنند.

این راهپیمایان در بند آخر قطعنامه اعلام کردند: امروز آمریکا و اسرائیل و مزدوران آنها تمام مقدسات مسلمانان را مورد هجوم قرار دادند که جسارت به قرآن، هتک حرمت پیامبر (ص) و تضعیف باورهای دینی و عقلانی مسلمانان از جمله آنهاست. ما از دولت مردان نظام اسلامی می‌خواهیم با اهتمام جدی به احکام اسلام و اجرای مصوبه عفاف و حجاب و اجرای اصل هشتم قانون اساسی در جهت عمل به دو فریضه امر به معروف و نهی از منکر عملاً در مقابل توطئه‌های دشمنان ایستادگی کرده و دسیسه‌های مستکبران را خنثی سازند.

انتهای پیام/ب۱۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول