اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه شهرری:

موفقیت‌های روزافزون مسلمانان دشمنان را آزار می‌دهد

خبرگزاری فارس: امام جمعه شهرستان ری با اشاره به اینکه دشمنان آسیب دیده‌اند، گفت: آمریکا و رژیم صهیونیستی در پی انتقام گرفتن هستند و موفقیت‌های روزافزون مسلمانان آنها را اذیت می‌کند.

موفقیت‌های روزافزون مسلمانان دشمنان را آزار می‌دهد

 حجت‌الاسلام سید علی شاهچراغی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در جنوب استان تهران در ارتباط با انتشار فیلم موهن علیه پیامبر گرامی اسلام (ص) اظهار داشت: بعد از سیلی‌هایی که استکبار از اسلام خورده، برنامه‌هایی نظیر اسلام هراسی و مسلمان‌کشی را در دستور کار خود قرار داده است.

امام جمعه شهرستان ری افزود: این اهانت‌هایی که به مسلمانان و پیامبر (ص) می‌شود بیانگر این است که آنها آسیب دیده‌اند و موفقیت‌های مسلمانان آنها را اذیت می‌کند و آنها درصدد انتقام گرفتن هستند.

آمریکا راهی برای مقابله با بیداری اسلامی ندارد

وی ادامه داد: مطمئن باشید با توجه به بیداری اسلامی‌ که جهان اسلام را فرا گرفته، آمریکا شکستی دیگر خورده است و در واقع راهی برای مقابله با این جنبش ندارد و با انتشار فیلم‌های موهن و آتش زدن قرآن کریم سعی بر تحریک احساسات مسلمانان دارند.

شاهچراغی بیان داشت: همه اقداماتی که کشورهای آمریکا و رژیم صهیونیستی انجام می‌دهند، به ضرر خودشان تمام می‌شود و یکی از این نمونه‌ها، کشته شدن سفیر آمریکا در لیبی است که در پی آن لیبیایی‌ها با پائین کشیدن پرچم آمریکا، پرچم مقدس «لا اله الا الله» را برافراشتند و من به شما اطمینان می‌دهم که این اهانت‌ها در نهایت به پیروزی مسلمانان و در مقابل شکست زورگویان منجر می‌شود.

مسلمانان بار دیگر با پیامبر اسلام (ص) تجدید بیعت کردند

امام جمعه شهرستان ری با اشاره به راهپیمایی پرشکوه مسلمانان در روز جمعه عنوان کرد: همان‌طور که مشاهده کردید، روز جمعه ملت‌های مسلمان جهان راهپیمایی بزرگی را انجام دادند و با حضور خود با حضرت رسول (ص) تجدید بیعت و برائت خود از دشمنان ایشان را اعلام کردند.

 

وی در ادامه در ارتباط با یادواره شهدای روحانی و طلبه شهرستان ری که هفته گذشته برگزار شد، ابراز داشت: خداوند را شاکریم که یادواره‌های شهدای زیادی در کشورمان برگزار می‌شود و این وظیفه ما است که این‌گونه مجالس را باشکوه برگزار کنیم.

شهدای روحانی مظلوم واقع شده‌اند

شاهچراغی در پایان با اشاره به اینکه شهدای روحانی مظلوم واقع شده‌اند، خاطرنشان کرد: من از اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان ری تشکر می‌کنم که ابتکار ارزشمندی را به خرج داد و مراسم باشکوهی برگزار کرد و ما نیز امیدواریم که طبق وعده مسئولان اجرائی، این‌گونه یادبودها در سایر بقاع متبرکه شهرستان هم برگزار شود.

انتهای پیام/ب20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول