اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم قصرشیرین در مجلس شورای اسلامی:

کانادا جیره‌خوار آمریکا است

خبرگزاری فارس: نماینده مردم قصرشیرین در مجلس شورای اسلامی گفت: کشور کانادا جیره‌خوار آمریکا است و از بیداری اسلامی حاکم بر منطقه می‌ترسد و به آمریکا پناه می‌برد.

کانادا جیره‌خوار آمریکا است

 فتح‌الله حسینی در گفت‌وگو با خبر‌نگار فارس در کرمانشاه، با اشاره به قطع رابطه ایران و کانادا اظهار کرد: آمریکا برای عدم حضور کشورهای غیرمتعهد در تهران تمام سعی و تلاش خود را کرد اما موفق نشد.

حسینی ادامه داد: حضور با شکوه اجلاس در ایران باعث شکست سخت دشمنان نظام شد چراکه اقتدار ایران در دنیا ثابت شد.

وی افزود: ایران 33 سال است که در تحریم است؛ این موضوع برای کشور عادی است و مسئله‌ای تازه برای ملت نیست و ما همیشه نسبت به این موضوع پیروز میدان بوده‌ایم.

نماینده مردم قصرشیرین، سرپل‌ذهاب و گیلانغرب در خانه ملت گفت: کشورهای جیره‌خوار آمریکا از بیداری اسلامی حاکم بر منطقه می‌ترسند و به آمریکا و اسرائیل پناه می‌برند.

وی با اشاره به اینکه قطع رابطه با کانادا برای ایران هیچ پیامدی ندارد تصریح کرد: جوانان ایرانی کار‌ساز و کار‌گزار هستند و از ابتدای انقلاب تا به حال دشمن در صدد ضربه‌زدن به مملکت بوده است اما هر بار که نسبت به موضوعی حساس می‌شود ملت بیدار‌تر می‌شوند، قطع رابطه کانادا به ضرر خود کانادا است.

حسینی با اشاره به متهم بودن ایران از سوی وزیر خارجه کانادا به بی‌توجهی به امنیت دیپلمات‌های خارجی افزود: امنیت در جمهوری اسلامی بی‌نظیر است و به هیچ کدام از دیپلمات‌های خارجی در ایران توهین نشده است.

نماینده مردم قصرشیرین، سرپل‌ذهاب و گیلانغرب در مجلس شورای اسلامی در پایان گفت: جمهوری اسلامی ایران در چهار‌چوب قانون، جواب محکمی به کانادا خواهد داد.

انتهای پیام/خ30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول