اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

حزب مؤتلفه اسلامی ایلام:

دولت آمریکا از مسلمانان جهان عذرخواهی کند

خبرگزاری فارس: حزب موتلفه اسلامی استان ایلام با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد: دولت آمریکا باید از مسلمانان جهان عذرخواهی کند.

دولت آمریکا از مسلمانان جهان عذرخواهی کند

به گزارش خبرگزاری فارس از ایلام، در بخشی از این بیانیه آمده است: بار دیگر عوامل صهیونیسم مسیحی و آمریکای منفور ملت‌ها و رژیم صهیونیستی جنایت‌کار به ساحت مقدس پیامبر خاتم حضرت محمد بن عبدالله(ص) توهین کردند.

این بیانیه اضافه می‌کند: بی‌شک این اقدام جنایتکارانه با حمایت مالی آمریکا و رژیم اشغالگر قدس صورت گرفته و مسلمانان در برابر آن سکوت نخواهند کرد.

این بیانیه خاطر نشان می‌کند: حزب مؤتلفه اسلامی استان ایلام ضمن اعلام خشم و انزجار اعضاء و طرفداران خود از این اقدام شنیع، مسلمانان جهان را به وحدت و هوشیاری فرا می‌خواند.

این بیانیه می‌افزاید: آنچه در این روزهای خشم و اندوه می‌تواند گوشه‌ای از خشم مسلمانان را فرو بنشاند توقیف فیلم و محاکمه عاملان و توهین‌کنندگان به مقدسات مسلمانان است.

این بیانیه اضافه می‌کند: البته مسلمانان نیک می‌دانند پشت این اقدام خباثت‌آمیز آمریکا و رژیم غاصب اسرائیل قرار دارند و هرگز این اهانت را فراموش نخواهند کرد.

انتهای پیام/ع30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول