اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون سیاسی امنیتی استاندار گلستان:

اقتدار ملت‎ها در سایه استقلال و عدم وابستگی به تفکر غربی است

خبرگزاری فارس: معاون سیاسی امنیتی استاندار گلستان گفت: اکنون جهان به این باور رسیده که آمریکا نمی‎تواند تکیه‎گاهی برای ملل و دول باشد و در سایه استقلال و عدم وابستگی به تفکر غربی است که ملت‎ها پیروز می‎شوند.

اقتدار ملت‎ها در سایه استقلال و عدم وابستگی به تفکر غربی است

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان علیرضا جمشیدی در حاشیه همایش تقدیر از ثبت یاران استان گلستان در گفت‎وگو با خبرنگاران استان ضمن محکوم کردن فیلم توهین‎آمیز به ساحت مقدس پیامبر اعظم (ص) اظهار داشت: موفقیت چشمگیر و غیرباور برگزاری اجلاس غیرمتعهدها در ایران سبب دشمنی خبیثانه استکبار جهانی و رژیم صهیونیستی شده است که باید به تمام این جنایتکاران، مستکبران و زیاده‎خواهان لعن فرستاد.

وی تصریح کرد: اگر به سایت‎های اطلاع‎رسانی و رسانه‎های غربی رجوع کنید خواهید دید که در صدر امورشان تحلیل اجلاس غیرمتعهدها است که ایران توانسته آن را به خوبی مدیریت کند و این موفقیت بزرگ برای دشمنان غیرقابل تحمل بود.

جمشیدی یادآور شد: دشمنان برای اینکه اذهان عمومی و رسانه‎های خبری را منحرف کنند این نقشه خبیثانه را طراحی و اجرا کردند.

وی با تاکید بر اینکه جهان اسلام بیدار است خاطر نشان کرد: دیگر عصر حاکمیت مستبدانه و زورگویانه مطلق آمریکایی‎ها و صهیونیست‎ها به اتمام رسیده است و جهان زیربار استکبارنگری آمریکا نمی‎رود.

معاون سیاسی امنیتی استاندار گلستان ابراز داشت: پرچمداری تفکر اسلامی به وسیله جمهوری اسلامی ایران مدیریت می‎شود و تا جایی که حکومت اسلامی ایرانی به عنوان الگوی عملی برای جهانیان باشد گسترش و ترویج خواهد یافت.

جمشیدی با تاکید بر اینکه آمریکا رو به افول و نظام جمهوری اسلامی در مسیر عزت و اقتدار بیشتر است خاطر نشان کرد: امروز شعار مرگ بر آمریکا فقط مختص ایران اسلامی و یا جهان اسلام نیست بلکه شعار مرگ بر آمریکا به یک شعار فراگیر جهانی تبدیل شده است.

انتهای پیام/ح20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول