اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در نیمه نخست امسال

16 درصد تعهدات اشتغال خوزستان محقق شد

خبرگزاری فارس: دبیر شورای اشتغال خوزستان گفت: تا نیمه نخست امسال 16 درصد از تعهدات اشتغال در سال 91 محقق شده است.

16 درصد تعهدات اشتغال خوزستان محقق شد

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، سید خلف موسوی ظهر امروز در شورای اشتغال تعهد اشتغال استان را در سال جاری بر اساس مصوبه شورای عالی اشتغال 131 هزار و 422 شغل اعلام کرد و افزود: 16 درصد از این تعهد تاکنون محقق شده است، در حالی که ایجاد 64 هزار و 804 شغل پیش بینی شده بود.

وی با اشاره به تایید 155 طرح در بانک‌ها در سال جاری اظهار کرد: امسال 244 هزار میلیون ریال تسهیلات مصوب شده و 246 هزار میلیون ریال نیز پرداخت شده  است.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خوزستان همچنین در مورد مشاغل خانگی گفت: تا کنون 27 هزار و 226 پرونده به بانک‌ها معرفی شده که از این تعداد، 23 هزار و 26 نفر زن و 4 هزار و 286 نفر مرد هستند.

وی با انتقاد از عملکرد بانک کشاورزی در پرداخت تسهیلات به متقاضیان مشاغل خانگی در خوزستان گفت: از 5 هزار پرونده‌ای که به این بانک معرفی شده فقط 8 درصد به پرداخت تسهیلات منجر شده است، در حالی که در اغلب استان‌های کشور بانک کشاورزی به تعهدات خود عمل کرده است.

به گفته وی، در حال حاضر 43 درصد از تعهدات در بخش اشتغال خانگی محقق شده است که در صورت عملی شدن تعهدات بانک کشاورزی به حدود 80 درصد می‌رسد.

موسوی در ادامه با بیان اینکه 2 هزار و 400 میلیارد تومان به عنوان تسهیلات بنگاه‌های زودبازده پیش‌بینی شده، افزود: یک‌هزار و 948 طرح نزد بانک‌هاست که توسط دستگاه‌های اجرایی پالایش شده است.

انتهای پیام/غ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول