اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست اداره اوقاف تویسرکان:

نذورات و اخذ اعتبارات استانی اوقاف تویسرکان افزایش یافت

خبرگزاری فارس: سرپرست اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان تویسرکان از افزایش چشمگیر اجارات، نذورات و اخذ اعتبارات استانی اوقاف تویسرکان خبر داد.

نذورات و اخذ اعتبارات استانی اوقاف تویسرکان افزایش یافت

حجت‌الاسلام احمدرضا خزایی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان از افزایش چشمگیر اجارات، نذورات و اخذ اعتبارات استانی اوقاف تویسرکان در سال جاری خبر داد و اظهار داشت: این مهم به منظور احیای موقوفات و بقاع متبرکه صورت گرفته است.

به گفته وی، امسال مبلغ 400 میلیون ریال از محل اعتبارات دولتی به مساجد روستایی و 300 میلیون ریال به مساجد شهری کمک شده است.

سرپرست اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان تویسرکان کمک به کانون قرآن شهرستان را 40 میلیون ریال اعلام کرد و افزود: مبلغ 40 میلیون ریال نیز در راستای تعمیرات ساختمان اداره اوقاف هزینه شده است.

وی با اشاره به ساخت ضریح مطهر امامزاده ناصر(ع) و حفر چاه به مبلغ  40 میلیون ریال اظهار کرد: ساختمان‌های امامزاده قاسم(ع) تیمیجان به مبلغ 200 میلیون ریال، امامزاده محمد(ع) شأن‌آباد به مبلغ 300 میلیون ریال و ابوالبرکات(ع) روستای ابدالان به مبلغ 100 میلیون ریال احداث شده و ساختمان‌های امامزاده عباس(ع) روستای جرا با مبلغ 60 میلیون ریال، امامزاده عبدالله(ع) سرکان به مبلغ 200 میلیون ریال مورد مرمت و بازسازی قرار گرفته‌اند.

خزایی با اشاره به مرمت و تسطیح راه امامزاده هارون(ع) کرزان به مبلغ 50 میلیون ریال و مرمت امامزاده باباسیدی(ع) کندر به مبلغ 40 میلیون ریال نیز گفت: مبلغ 300 میلیون ریال به ساختمان مصلای تویسرکان کمک صورت گرفته است.

وی به تهیه گلدسته و مرمت ساختمان امامزاده ابراهیم(ع) بوجان با مبلغ 180 میلیون ریال اشاره و عنوان کرد: مبلغ 20 میلیون ریال از محل موقوفات به افراد بی‌بضاعت کمک شده است.

سرپرست اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان تویسرکان در پایان از برگزاری برنامه‌های قرآنی به مبلغ 20 میلیون ریال و کلاس‌های نشاط معنوی در بقاع متبرکه به مبلغ 40 میلیون ریال خبر داد و افزود: اعزام مبلغ به روستاهای تابعه در ماه محرم و صفر با مبلغ 50 میلیون ریال، سرکشی از 450 فقره موقوفات در سطح روستا و شهر، کارشناسی 280 فقره از موقوفات، دیگر برنامه‌های انجام شده توسط این اداره بوده است.

انتهای پیام/ی20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول