اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

واکنش دانشجویان مسلمان جهان ‌به توهین به ساحت مقدس پیامبر

توهین‌ و بی‌احترامی به پیامبر‌ (ص) قابل پذیرش نیست‌/به آمریکا هشدار می‌دهیم

خبرگزاری فارس: در دومین روز از برگزاری چهارمین دوره مسابقات قرآن دانشجویان مسلمان جهان در تبریز، هیئت داوران و برگزارکنندگان این مسابقات با صدور بیانیه‌ای ساخت فیلم موهن و توهین‌آمیز ‌علیه پیامبر بزرگ اسلام(ص) را محکوم کردند.

توهین‌ و بی‌احترامی به پیامبر‌ (ص) قابل پذیرش نیست‌/به آمریکا هشدار می‌دهیم

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، در این بیانیه که نسخه‌ای از آن در اختیار دفتر خبرگزاری فارس در تبریز گذاشته شده آمده است: بار دیگر دست دشمنی استکبار جهانی به سرکردگی آمریکا، با دین مبین اسلام از آستین یکی از گمراهان و ضلالت‌پیشگان بیرون زد و چهره کریه دشمنان این دین الهی را بر جهانیان آشکار کرد.

این بیانیه می‌افزاید، امروز که امت‌های مسلمان بیش از هر زمان دیگر به اسلام و آموزه‌های حیاتی آن باور داشته و تمسک به سیره سیاسی و اجتماعی رسول اکرم(ص) را سرلوحه رفتار جامعه خویش قرار داده‌اند، تهیه و پخش فیلمی که در آن به ساحت آخرین پیامبر الهی اهانت شده است و ارتباط دادن آن با کشورهای انقلابی منطقه، گویای خشم آمریکا و رژیم غاصب صهیونیستی از وقوع مبارک بیداری امت‌های مسلمان است.

هیئت داوران، مسابقات و برگزارکنندگان این مسابقات چهارمین دوره مسابقات دانشجویان مسلمان جهان در تبریز در ادامه این بیانیه تصریح کرده‌اند: بدیهی است اولین علت این خشم و عصبانیت، از دست دادن منافع دولت‌های ظالم و مستکبر که در خاورمیانه و شمال آفریقا بوده و تا این بیداری در بین مسلمانان ادامه دارد، اقدامات خصمانه دول تجاوزگر پایانی نخواهد داشت.

این بیانیه می‌افزاید: تصاویر سخیف این فیلم موهن که از مسلمانان تصاویری غیرواقعی ارائه کرده است در حقیقت نسبت دادن جنایات هر روزه آمریکا و اسرائیل علیه مسلمانان است.

در ادامه این بیانیه آمده است: پیامبران الهی متعلق به یک دین و مذهب خاص نیستند؛ بلکه به بشریت تعلق دارند و اهانت به هر کدام از این بزرگواران، توهین به جامعه بشریت است و بی‌احترامی به پیامبران و بزرگان ادیان، در هیچ مرام و مسلکی قابل پذیرش نیست،

داوران، مسابقات و برگزارکنندگان چهارمین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن دانشجویان مسلمان جهان در تبریز، ضمن محکوم کردن این اهانت بی‌شرمانه به ساحت مقدس رسول مکرم اسلام(ص) اعتراض خود را نسبت به این عمل موهن اعلان داشته و وعده خداوند متعال درباره استهزاء‌کنندگان به پیامبران الهی را گوشزد می‌کند.

انتهای پیام/‌ش30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول