اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم قزوین در مجلس خبرگان رهبری:

مسلمانان از اهانت‌های غربی‌ها به ستوه آمده‌اند

خبرگزاری فارس: نماینده مردم قزوین در مجلس خبرگان رهبری با محکومیت شدید اهانت به ساحت پیامبر اکرم(ص) تأکید کرد: مسلمانان از اهانت‌های غربی‌ها به ستوه آمده‌اند.

مسلمانان از اهانت‌های غربی‌ها به ستوه آمده‌اند

آیت‌الله علی اسلامی در حاشیه مراسم گرامیداشت 420 شهید سرافراز شهرستان تاکستان در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در تاکستان با محکومیت شدید اهانت به ساحت مقدس پیامبر اعظم(ص) اظهار کرد: این اهانت بیانگر اوج خفت و خاری شدیدی است که کشور‌های غربی و آمریکایی شدیدا دچارش هستند.

وی افزود: آمریکایی‌ها و به ویژه غربی‌ها با چنین اقداماتی موجب این می‌شوند که لحظه به لحظه در بین ملت‌های مسلمان منفور شده و مورد غضب ملت‌ها قرار گیرند.

وی با بیان اینکه غرب در هیچ دوره‌ای به اصول اخلاقی و مسایل مدنی پایبند نبوده است، تصریح کرد: حقوق بشری که از ابتدا تاکنون در غرب قابل مشاهده بوده و هم‌اکنون نیز رواج دارد تنها بیانگر چپاول‌گری و تعرض به حقوق ملت‌ها است و دولت‌های غربی دستاوردی جز دزدی و جنایت‌کاری ندارند.

نماینده مردم قزوین در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به اینکه حقوق بشر غربی و آمریکایی امروز در تمام دنیا و میان ملت‌های مسلمان نخ‌نما و آشکار شده است، بیان کرد: آحاد مسلمانان و روحانیون باید با محکومیت این اقدام سخیف و ضد اسلامی غضب خود را به آنها نشان دهند.

اسلامی با بیان اینکه استکبار به دنبال فتنه‌انگیزی بین ملت‌های مسلمان است، بیان کرد: اقتدار و عزت نظام‌های اسلامی امروز زبانزد کشورهای دیگر است.

وی با تأکید بر لزوم اتحاد و برادری مداوم بین ملت‌های مسلمان عنوان کرد: اگر آحاد مسلمانان در کشور‌ها و بلاد اسلامی با یکدیگر توافق و اصول مشترکی را داشته باشند به طور قطع هیچ کشوری نمی‌تواند به آنان تجاوز کرده و سبب ضربه به شرعیات اسلامی شود.

نماینده مردم قزوین در مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه بشریت از فتنه‌انگیزی‌ها و اهانت‌های متعدد غربی‌ها به ساحت مقدسه ائمه و بزرگان دینی به ستوه آمده‌اند، بیان کرد: تمام مسلمانان موظف‌اند با حضور در خیابان‌ها و میادین شهرها این اقدام آمریکا و اسرائیل را شدیدا محکوم کنند.

اسلامی اضافه کرد: مسئولان و متولیان اسلام نیز باید پاسخی محکم و قاطع به این اهانت بزرگ بدهند.

انتهای پیام/ش20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول