اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شورای تبیین مواضع ناحیه بسیج دانشجویی قزوین:

صدای درهم شکستن استخوان‌های پوسیده امپریالیسم به گوش می‌رسد

خبرگزاری فارس: شورای تبیین مواضع ناحیه بسیج دانشجویی استان قزوین با انتشار بیانیه‌ای ضمن اعلام انزجار از اهانت به ساحت مقدس پیامبر اسلام (ص) عنوان کرد: صدای درهم شکستن استخوان‌های پوسیده امپریالیسم به گوش می‌رسد.

صدای درهم شکستن استخوان‌های پوسیده امپریالیسم به گوش می‌رسد

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، در متن این بیانیه آمده است: یکی از مسایلی که همواره در مجامع غربی با آن مقابله شده است اشاعه و ترویج محتوا و عقاید دین مبین اسلام در سایر نقاط جهان و کشورهای غیر مسلمان بوده است. برای مثال زمانی که پیامبر اسلام در زمان رسالت خود با فشار و تحریم‌های گوناگون مواجه بودند اعم از تبعید پیامبر و یاران و اصحاب ایشان به شعب ابی‌طالب یا مهاجرت عده‌ای از آنها به حبشه تا تحریم‌های مالی و وصلت نکردن با یاران پیامبر در مکه؛ همه از این مسئله حکایت می‌کند که اسلام دینی است جهانی و علت مبارزه با آن برای فطری بودن احکام و عقاید این دین آسمانی است چرا که اسلام دین ستایش و حمد پروردگار و مبارزه با استبداد و حامی امنیت و صلح و عدالت است و این مقولات همگی فطری است.

این بیانیه اضافه می‌کند: در 50 سال اخیر خصوصا بعد از انتشار کتاب آیات شیطانی توسط سلمان رشدی ملعون، با ابتکار عمل بنیان‌گزار انقلاب اسلامی ایران حرکت تازه‌ای برای مقابله با آثار ضد دینی در نقاط مختلف جهان آغاز شد از تظاهرات در هند و پاکستان گرفته تا قلب اروپا همه از این حکایت دارد که اسلام دینی است فراگیر.

در ادامه این بیانیه تشریح می‌کند: غربی‌ها دریافته‌اند که برای مقابله با اسلام دیگر نمی‌توانند همچون گذشته جنگ نظامی به راه بیندازند، بنابراین در پی تقدس‌زدایی از طریق سکولاریسم و شکستن قبح اسلام‌ستیزی از طریق توهین به مقدسات هستند. سکولاریسم که از 200 سال پیش استارت آن را در ایران زدند با پیروزی انقلاب اسلامی به شکل جدی زیر سوال رفت پس همچنان درصدد ترویج آن از طریق فیلم و کتاب و غیره هستند.

این بیانیه با اشاره به توهین‌های رژیم غاصب صهیونیستی می‌افزاید: بدون شک تمام توهین‌های قبل و بعد مخصوصا بعد از حادثه‌ 11 سپتامبر همه با برنامه‌ریزی از طرف رژیم غاصب صهیونیستی انجام گرفته است. از این دست می توان به توهین کاریکاتوریست دانمارکی در سال 2005 و اهدای جایزه صلح نوبل به وی، اهانت کشیش افراطی در سال 2010 به قرآن و سوزاندن آن توسط اوانجلیکاهای مسیحی و دادگاهی نشدن تری جونز، اقدام خواننده مرتد ایرانی در اهانت به امام دهم شیعیان و اقدام اخیر کارگردان آمریکایی در ساختن فیلم برای تمسخر و اهانت به ساحت مقدس پیامبر اکرم (ص) همه و همه این مطلب را به اثبات می‌رساند که استکبار جهانی، مخصوصا آمریکا و روباه پیر از فرهنگ اسلام و ترویج آن در جوامع بشری به شدت نگرانند.

در این بیانیه آمده است: اما به نظر می‌رسد ایالات متحده آمریکا با انتشار این فیلم ضد اسلامی به دنبال این است که فضای حاکم بر کشورهای اسلامی، بعد از اجلاس تهران را به نوعی دگرگون کرده و با پیش‌بینی برخی حرکات انتقام‌جویانه به مظلوم‌نمایی در مجامع بین‌المللی بپردازد و از این طریق بهانه لازم را راستای دخالت در امور کشورهای تازه انقلاب کرده به دست آورد ولی سردمداران نظام سلطه باید مراقب باشند که دیگر اشتباهی را که در عراق و افغانستان مرتکب شده‌اند را تکرار نکنند و تمام سعی خود را معطوف نجاتشان از باتلاقی که در سوریه رقم زده‌اند، کنند چرا که با وجود انبوه بحران‌های سیاسی و اقتصادی در دنیای غرب و در مقابل روی آوردن روزافزون ملت‌های مستضعف جهان به گفتمان انقلاب اسلامی مردم ایران، صدای درهم شکستن استخوان‌های پوسیده امپریالیسم به گوش می‌رسد و جبهه حق با زعامت رهبر عاشورائیان جهان، حضرت امام خامنه‌ای مد‌ظله العالی یکی پس از دیگری سنگرهای کفر و ظلمت را فتح خواهد کرد و انشاالله به زودی زود شاهد برپایی حکومت عدل جهانی به دستان آخرین ذخیره ناب الهی خواهیم بود.

این بیانیه اضافه می‌کند: بنابراین دانشجویان بسیجی در کنار عموم امت حزب‌الله همواره در راه صیانت از ارزش‌ها و اصول راستین اسلام و انقلاب در صحنه خواهد ماند و در این راه همکاری هرچه بیشتر دستگاه دیپلماسی کشور در محکومیت اینگونه حرکت‌های خصمانه را خواستار است.

انتهای پیام/ش30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول