اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

چهارمحال و بختیاری فردا یک صدا مرگ بر آمریکا می‏شود

توهین به انبیای الهی نقض صریح حقوق بین‌الملل است

خبرگزاری فارس: شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری با صدور بیانیه‌ای در محکومیت هتک حرمت به پیامبر اکرم(ص) آورده است: توهین به مقدسات دیگر ادیان آزادی بیان نیست، نقض صریح قانون و منشورهای حقوقی و بین‌المللی است.

توهین به انبیای الهی نقض صریح حقوق بین‌الملل است

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری با صدور بیانیه‌ای در محکومیت هتک حرمت به ساحت مقدس پیامبر عظیم‌الشأن اسلام(ص) و دعوت از مردم ولایتمدار و همیشه در صحنه استان برای حضور در تظاهرات روز جمعه، آورده است: بار دیگر ابوجهل‌ها و ابوسفیان‌ها به نگین آفرینش، پیامبر رحمت و مودت، توهین کردند و قلوب مسلمانان عالم را جریحه‌دار کردند.

این بیانیه می‎افزاید: اقدام موهن، ضدانسانی و شیطانی ایادی استکبار جهانی در ساخت و پخش فیلم اهانت‌آمیز به ساحت مقدس پیامبر عظیم‌الشأن اسلام حضرت محمد(ص) توسط یک صهیونیسم دین ستیز تبعه آمریکا، اهانت به ادیان آسمانی است که بدون شک برای ایجاد شکاف و اختلاف میان پیروان ادیان الهی و در راستای انحراف افکار عمومی از بیداری اسلامی در عالم اسلام  و اسلام هراسی طراحی و اجرا شده است.

در ادامه این بیانیه آمده است: توهین به انبیای الهی هر قدر که باشد چیزی از ارزش و اعتبار آن بزرگواران نمی‌کاهد اما توهین به نمادهای دینی و مقدسات، در راستای آزادی بیان نیست و نقض صریح قانون و منشورهای حقوقی و بین‌المللی به شمار می‌رود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری با اشاره به تولید فیلم ضد اسلامی، آورده است: تولید این فیلم میزان انحطاط اخلاقی و فکری غرب و دشمنی استکبار جهانی و صهیونیسم با اسلام به عنوان دین دعوت کننده به فضیلت و پاکی و عفاف را نشان می‌دهد.

این بیانیه می‎‌افزاید: این گونه حملات دیوانه‌وار و خفت‌بار نشانگر آن است که آنچه امروز آماج حملات پی در پی استکبار جهانی و صهیونیسم بین‌الملل است، اصل اسلام عزیز، قرآن مجید و وجود مبارک اشرف مخلوقات پیامبر عظیم‌الشأن اسلام(ص) و هر آنچه که نشانی از اسلام و مسلمانی دارد، است.

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی تاکید کرد: سکوت خفت‌بار سران کشورهای اسلامی و دولت جنایت‌پیشه آمریکا نسبت به اینگونه اقدامات منزجرکننده که در راستای اسلام ستیزی انجام می‌شود، عامل اصلی استمرار این اقدامات است که بدون تردید تبعات این توهین‌ها دامنگیر سردمداران کاخ سیاه و وابستگان آن خواهد شد.

در بخش دیگر این بیانیه آمده است: این اهانت جنون‎آمیز به ساحت قدسی نبی مکرم اسلام حضرت محمدبن عبدالله(ص)، حادثه بزرگی است که قلب آحاد امت اسلامی را جریحه‌دار کرده و مردم ولایت‌مدار و همیشه در صحنه استان را مصیبت‌زده کرده است.

انتهای پیام/ع30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول