اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل ارشاد مازندران:

صیهونیست‌ها حامی مالی فیلم اهانت‌آمیز به پیامبر اسلام هستند

خبرگزاری فارس: مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران انتشار فیلم آمریکایی اهانت‌آمیز به ساحت مقدس پیامبر گرامی اسلام (ص) را اقدامی نفرت‌انگیز دانست که موجب جریحه‌دار شدن احساسات امت اسلامی شده است.

صیهونیست‌ها حامی مالی فیلم اهانت‌آمیز به پیامبر اسلام هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از ساری به نقل از روابط‌عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد مازندران، حجت‌الاسلام عباسعلی ابراهیمی افزود: با توجه به بیداری اسلامی در سطح منطقه و جهان، آمریکا و رژیم صهیونیستی خود را در انزوای کامل می‌بینند به همین دلیل به مقدس‌ترین آرمان‌های مسلمانان توهین می‌کنند تا موج منفی تبلیغاتی جدیدی را علیه مسلمانان به راه بیاندازند.

وی افزود: نظام سلطه از هر اقدامی علیه مسلمانان و مقدسات آنها از جمله کشیدن کاریکاتورها، ساختن فیلم و نوشتن رمان‌ها دریغ نمی‌کند.

وی تاکید کرد: توهین به پیغمبر اسلام (ص) توهین به تمامی پیامبران الهی و در نهایت توهین به پروردگار متعال است و همه ادیان و انسان‌های آزاده باید این اهانت را محکوم کنند.

ابراهیمی افزود: آزادی بیان بهانه‌ای برای توهین به وجود مبارک نبی نور و رحمت و جریحه‌دار شدن احساسات پاک مسلمانان و آزادگان شده است، در حالی که غربی‌ها پرداختن به مسئله‌ای همچون هولوکاست را جرم می‌دانند و از آن هراس دارند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران در ادامه گفت: تولیدکننده این فیلم یک فرد اسرائیلی آمریکایی به نام «سام بازیل» است که با اهانت به اسلام گفته است "اسلام سرطان است".

وی افزود: این صهیونیست 5 میلیون دلار از 100 یهودی برای حمایت مالی از این فیلم جمع‌آوری کرده است.

انتهای پیام/آ30/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول