اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با صدور بیانیه‌

نهادهای مختلف گیلان حرکت وقیحانه آمریکا در اهانت به پیامبر (ص) را محکوم کردند

خبرگزاری فارس: سازمان‌ها و نهادهای مختلف گیلان با صدور بیانیه‌ای ساخت فیلم موهن و حرکت وقیحانه آمریکا در اهانت به پیامبر (ص) را محکوم کردند.

نهادهای مختلف گیلان حرکت وقیحانه آمریکا در اهانت به پیامبر (ص) را محکوم کردند

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، در بیانیه اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان آمده است: ساخت و انتشار فیلم آمریکایی اهانت‌آمیز به ساحت مقدس پیامبر اکرم (ص) اقدامی نفرت‌انگیز و جسارتی دیگر از جانب صهیونیسم جهانی در سایه حمایت نظام سرمایه‌داری جبهه استکباری است.

این بیانیه می‌افزاید: اهانت به پیامبران و ادیان اللهی عملی است که هیچ انسان شرافت‌مندی آن را نمی‌پذیرد و کسانی که چنین اهانتی را مرتکب می‌شوند پیرو هیچ دین و مکتبی نیستند و از شیطان پیروی می‌کنند.

در ادامه این بیانیه آمده است: بدون تردید تبعات این توهین دامنگیر سردمداران کاخ سفید می‌شود که نمونه‌ای از این خشم و انزجار در واکنش مسلمانان کشورهای اسلامی مشاهده شده است.

اداره کل فرهنگ و  ارشاد اسلامی حمایت همه جانبه خود را از اصحاب فرهنگ و هنر و فرهیختگان استان در مقابله و پاسخگویی به حرکت‌های موهن و شبهات ایجاد شده اعلام کرد.

اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان نیز در بیانیه خود ضمن محکوم کردن اقدام دولتمردان تبهکار آمریکایی در ساخت فیلم موهن ضد اسلام آورده است: استکبار جهانی از بیداری اسلامی و گسترش این آیین الهی در دنیا سخت به وحشت افتاده و به هر کار احمقانه‌ای دست می‌زند که نتیجه‌ای معکوس در بر دارد.

این بیانیه می‌افزاید: پاسخگویی مناسب و منطقی درس عبرتی به آنها و معترضان می‌دهد تا برای همیشه اینگونه اعمال زشت و نفرت‌انگیز را فراموش نکنند.

شهرداری رشت نیز در بیانیه خود خشم و انزجار خود را از حرکت وقیحانه و شیطان صفت رژیم منحوس آمریکا درباره اهانت به ساحت مقدس پیامبر (ص) اعلام کرد.

شهرداری رشت آمادگی تمام پرسنل این نهاد را برای شرکت در راهپیمایی روز جمعه در محکوم کردن این عمل پلید اعلام کرد.

همچنین دیگر نهادها و سازمان‌های استان نیز هر یک با صدور بیانیه‌ای جداگانه اعمال وقیحانه استکبار در ساخت فیلم موهن و اهانت به پیامبر (ص) را محکوم کردند.

انتهای پیام/ش30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول