اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار قم:

توهین به پیامبر سیاست‌های دروغین مدعیان آزادی را برملا کرد

خبرگزاری فارس:‌ استاندار قم در بیانیه‌ای اهانت به ساحت مقدس پیامبر اکرم (ص) را محکوم کرد و گفت: این اقدام‌ بار دیگر پرده از سیاست‌های دروغین و به ظاهر صلح‌طلب، مدعیان آزادی عقیده و دفاع از حقوق بشر بر خواهد داشت.

توهین به پیامبر سیاست‌های دروغین مدعیان آزادی را برملا کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از قم در بیانیه کرم‌رضا پیریایی آمده است: بار دیگر استکبار جهانی در سناریو و توطئه طراحی شده جدیدی ساحت پاک و مقدس پیامبر اعظم(ص) را مورد اهانت قرار داد و با این اقدام موهن و شیطانی خود قلوب امت اسلامی را جریحه‌دار کرد. مسلمانان و آزادی‌خواهان جهان در حالی که هنوز داغ جراحت اهانت به معجزه بزرگ پیامبر عظیم‌الشأن و کشتار و غارت بی‌رحمانه مسلمانان مظلوم و بی‌گناه در فلسطین، بحرین، افغانستان، عراق، سوریه، پاکستان و... را بر دل دارند، این بار نیز شاهد گستاخی و هتاکی بی‌شرمانه دیگری از عوامل آمریکای جنایتکار و رژیم صهیونیستی نسبت به ساحت آخرین پیامبر آسمانی، حضرت محمد (ص) هستند.

در ادامه این بیانیه آمده است: بی‌تردید این گونه اقدامات مذبوحانه که در راستای پروژه اسلام‌‌ستیزی و ایجاد شکاف و اختلاف میان پیروان ادیان الهی، هر از چند گاهی توسط استکبار جهانی به سرکردگی آمریکای جهانخوار و صهیونیسم بین‌الملل طراحی و اجرا می‌شود، گواه آشکاری بر ترس و واهمه بیش از پیش دشمنان از موج گسترده بیداری اسلامی در منطقه و جهان و استیصال و درماندگی آن‌ها در برابر منطق همیشه جاودان و به حق اسلام است.

در بخش دیگری از این بیانیه آمده است: جبهه استکبار در حالی مرتکب این جنایت دینی اخلاقی شده است که تجربه تلخ بارها شکست و ناکامی مفتضحانه، همراه با خفت و خواری، در برابر این قبیل ترفندهای ابلهانه و نابخردانه را در کارنامه سیاه خود دارد و عوامل و مسببین این جنایت سازماندهی شده باید بدانند که این اقدام جنون‌آمیز آن‌ها بسان سایر توطئه‌های نخ‌نمای گذشته، دستاوردی جز برانگیخته شدن خشم و انزجار مسلمانان سراسر جهان علیه دشمنان دین و مقدسات اسلامی نداشته و بار دیگر پرده از سیاست‌های دروغین و به ظاهر صلح طلب، مدعیان آزادی عقیده و دفاع از حقوق بشر بر خواهد داشت.

در پایان این بیانیه آمده است: اینجانب ضمن محکوم کردن این حرکت وقیحانه و غیر انسانی و عرض تسلیت و تعزیت به محضر ولی‌عصر (عج) و مقام معظم رهبری، از آحاد مردم مسلمان و همیشه در صحنه استان مقدس قم دعوت می‌کنم تا در مراسم راهپیمایی اعتراض‌آمیز که بعد از نماز عبادی سیاسی جمعه این هفته و همزمان با سراسر کشور، در قم برگزار می‌شود، حضوری پرشور داشته و ضمن محکومیت و اعلان خشم و نفرت خود نسبت به این واقعه جسارت‌آمیز بار دیگر هوشیاری، بصیرت، اتحاد و همدلی مسلمانان در مقابله با مکر و توطئه‌های دشمنان اسلام را به نمایش بگذارند.

انتهای پیام/ش30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول