اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی قزوین:

آمریکا با توهین به ساحت پیامبر (ص) چهره واقعی خود را نشان داد

خبرگزاری فارس: شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان قزوین با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد: رژیم منحوس آمریکا در اقدام وقیحانه خود، با تولید فیلمی توهین‌آمیز به ساحت مقدس پیامبر اسلام (ص) چهره واقعی خود را نشان داد.

آمریکا با توهین به ساحت پیامبر (ص) چهره واقعی خود را نشان داد

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، در متن این بیانیه آمده است: با کمال تأسف مطلع شدیم رژیم منحوس آمریکا در پی اهانت و اقدام وقیحانه خود، با تولید فیلمی سراسر توهین‌آمیز به ساحت مقدس پیامبر اسلام (ص) بار دیگر چهره واقعی شیطان صفت خود را به تمام مردم جهان نشان داد.

این بیانیه می‌افزاید: بار دیگر دست‌هاى آلوده صهیونیست‌ها و بعضى از کشیش‌هاى افراطى آمریکایى که سوء نیت خود را قبلا در مورد آتش زدن قرآن مجید نشان داده بودند از آستین خیانت درآمد و محصول آن فیلمى آمریکایى با اهانت‌هاى بى‌سابقه نسبت به پیامبر اسلام (ص) بود و تفکر منحوط صهیونیستی دل مسلمانان و آزادی‌خواهان جهان را جریحه‌دار کرد.

این بیانیه اضافه می‌کند: این عمل زشت و ننگین نشان داد که آن‌ها از ترس بیدارى جهان اسلام و گسترش این آیین الهى در جهان سخت به وحشت افتاده‌اند و به هر کار احمقانه‌اى دست مى‌زنند که قطعا نتیجه معکوس خواهد داشت.

در ادامه این بیانیه آمده است: شگفت‌آور اینکه مسئولان آمریکایى و شوراى امنیت که دست‌نشانده آن‌هاست نه تنها این عمل را محکوم نکردند، بلکه بعضى از آن‌ها با اهانت به کسانى که در برابر سفارت‌خانه‌هاى آنان دست به تظاهرات زده بودند آن‌ها را افرادى وحشى خواندند، در حالى که نام وحشى شایسته کسانى است که بدون هیچ دلیلى به مقدس‌ترین اعتقادات مسلمانان اهانت کرده و جهان را از آنچه هست ناامن‌تر مى‌کنند.

این بیانیه تصریح می‌کند: این اهانت بى‌سابقه و اقدام نفرت‌انگیز و بی‌شرمانه دست‌اندرکاران استکبار جهانی و زورگویان رژیم منحوس صهیونیستی به ساحت مقدس پیامبر اعظم (ص) که قلب امت اسلامی را جریحه‌دار کرده است و این اقدام ناشایست را اهانت به تمام اصول و عقاید الهی و انسانی می‌داند و از آحاد مردم مسلمان و آگاه استان قزوین مى‌خواهد هم‌صدا با مسلمانان بیدار کشورمان پس از برپایی آیین نماز جمعه‌ این هفته اعتراض شدید و خشم و انزجار خود را نسبت به این توطئه صهیونیستى، آمریکایى ساخت و نمایش فیلم توهین‌آمیز علیه پیامبر عظیم‌الشأن اسلامی اعلام کرده و ضمن اعلام برائت از این رذل صفتان زشت‌خو، نسبت به این واقعه دردناک با هوشیاری و بصیرت و با پاسخگویى مناسب و منطقى، درس عبرتى به آنان و محرکان آن‌ها بدهند تا براى همیشه اینگونه اعمال زشت و نفرت‌انگیز را فراموش کنند.

گفتنی است، روز جمعه 24 شهریورماه جاری پس از برپایی نماز جمعه در میعادگاه‌های نماز جمعه استان در قزوین راهپیمایی از محل مسجد‌النبی تا میدان آزادی است.

انتهای پیام/ب20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول