اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بسیج دانشجویی دانشگاه‌های خراسان‌رضوی:

اهانت به پیامبر (ص) خروج آشکار از اصول آزادی بیان است

خبرگزاری فارس: بسیج دانشجویی دانشگاه‌های خراسان‌رضوی با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد: اهانت به پیامبر (ص) خروج آشکار از اصول آزادی بیان است.

اهانت به پیامبر (ص) خروج آشکار از اصول آزادی بیان است

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد در متن بیانیه بسیج دانشجویی دانشگاه‌های خراسان‌رضوی آمده است: به راستی آیا این تحریف و تهمت ناشیانه تاریخ و جعل واقعیت نیست؟

غیر از این نیست که سیاست‌های تحمیل شده از سوی بنگاه‌های صهیونیستی و احزاب این کشور با تفکرات میلیتاریستی، بخشی از سرمایه‌گذاری این بنگاه‌ها علیه اسلام و ارزش‌های ناب آن است!

قطعاً اینگونه اقدامات و تولید فیلم‌های ضد دین، علیه انسانیت و فرهنگ‌ستیزی علیه اسلام، به ‌عنوان یک الگوی موفق ارزشی که تمام شئون زندگی مردم را تحت تاثیر قرار داده است، نمی‌تواند حرکت رو به جلوی مسلمانان جهان را متوقف کند.

بسیج دانشجویی دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی خراسان‌رضوی همگام با امت اسلامی و خصوصاً ملت شریف ایران، توهین به شخص پیامبر و دین اسلام و آموزه‌های بر حق آن را محکوم می‌کند و مجدداً خاطرنشان می‌کند که تمام توان خود را در راستای حمایت از ارزش‌های توحیدی حاکم بر اسلام و نبی اکرم به کار خواهد گرفت. در همین راستا ذکر چند نکته ضروری است.

1- از زمانی که موج اسلام‌خواهی بر فضای دنیا غلبه کرده، نظام سلطه هراسی را شدیداً در رسانه‌ها تبلیغ می‌کنند که توهین به پیامبر اعظم (ص) نمونه و نتیجه دیگری از این مدعاست. از این رو واجب است امت اسلامی با تمسک به آیه "واعتصمو بحبل الله جمیعا و لاتفرقوا" نسبت به حیله‌ها و ترفندهای دشمن آگاه بوده و به مانند ید واحد مقابل این گرگان درنده‌خو صف‌آرایی کنند.

2- ما دانشجویان بسیجی در ادامه هشدارهای قبلی تاکید می‌کنیم که سکوت سیستماتیک و مستمر دولت آمریکا که خود عامل اصلی استمرار این اقدامات و مسئولیت اصلی توهین آشکار به پیامبر مسلمانان است، متوجه این دولت است.

ضرورت دارد شورای امنیت نسبت به اقدامات گستاخانه آمریکا در تحریک مسلمانان جهان واکنش نشان دهد.

3- اقدام واکنشی مسلمانان در برخی از کشورهای اسلامی نتیجه طبیعی غیرت اسلامی مسلمانان بوده و مسئولیت اصلی آن متوجه صهیونیسم بین‌الملل است که با توهین به مقدسات دینی بیش از یک میلیارد مسلمان جهان سبب تشدید احساسات ضد امریکایی شده است.

4- مسئولان اجرایی و ریاست محترم جمهور کشورمان قرار است در اوایل مهر ماه در نشستی در محل سازمان بین‌الملل شرکت کنند، شایسته است به نشانه اعتراض به این حرکت صهیونیستی، از شرکت کردن در این نشست خودداری کنند زیرا قطعنامه‌های سازمان ملل هرگونه اقدامی در خدشه وارد کردن به مقدسات یا شخصیت‌های بارز دینی را محکوم می‌کند چه برسد به حضرت رسول اکرم (ص)، بنابراین ما با عاملان این اقدام و حرکت زشت که عبور از خط قرمز آرمان‌ها و ارزش‌های ماست برخورد کرده و تا پای جان ایستاده‌ایم.

انتهای پیام/آ30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول