اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسیر راهپیمایی فردا در اراک اعلام شد

خبرگزاری فارس: رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان مرکزی گفت: راهپیمایی مردم همیشه در صحنه اراک در واکنش به اقدام کثیف سازندگان فیلم اهانت به پیامبر اکرم(ص) از مصلی بیت‌المقدس به سمت خیابان دانشگاه برگزار می‌شود.

مسیر راهپیمایی فردا در اراک اعلام شد

حجت‌الاسلام والمسلمین عباس هاشمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اراک اظهار داشت: راهپیمایی مردم اراک در محکومیت ساخت فیلم اهانت آمیز به ساحت قدسی پیامبر اکرم(ص) فردا پس از اقامه نماز عبادی سیاسی جمعه از مقابل مصلای بیت‌المقدس به سمت خیابان دانشگاه، خیابان سلمان فارسی و میدان البرز برگزار می‌شود.

وی تصریح کرد: مردم دین‌مدار استان مرکزی فردا دوشادوش همه ملت‌های مسلمان در واکنش به این اقدام به خیابان‌ها آمده و نفرت و انزجار خود را از این اقدام مذبوحانه اعلام خواهند کرد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان مرکزی با تاکید بر اینکه رشد بی‌سابقه اسلام‌خواهی در جهان موجب از سرگیری پروژه اسلام هراسی از سوی غرب شده است بیان داشت: دشمنان اسلام باید بدانند با چنین اقدام ابلهانه و کودکانه‌ای نه تنها نخواهند توانست مانع از گسترش موج اسلام‌خواهی شوند، بلکه بر گسترش این موج خواهند افزود و تنها خود را در چشم مردم خار و ذلیل می‌کنند.

هاشمی ادامه داد: به راستی انتشار این فیلم ترس و واهمه دشمنان را از دین مبین اسلام نشان داده و ثابت می‌کند چنین اقداماتی تنها بر اساس اهداف سیاسی آمریکا و صهیونیسم صورت می‌گیرد.

وی از امت همیشه در صحنه خواست نسبت به این واقعه جسارت‌آمیز با هوشیاری و بصیرت، برخورد کرده و با حضور پرشور و آگاهانه در راهپیمایی فردا خشم و انزجار خود را از اقدامات نابخردانه و مذبوحانه استکبار جهانی اعلام کنند.

انتهای پیام/ش30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول