اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل شرکت ساخت و مهندسی تأسیسات دریایی:

نخستین سکو در تأسیسات دریایی خرمشهر بارگیری شد

خبرگزاری فارس: مدیرعامل شرکت ساخت و مهندسی تأسیسات دریایی گفت: پس از چندین سال، نخستین سکو در تأسیسات دریایی خرمشهر بارگیری شد که این موضوع برای منطقه و کشور بسیار افتخارآفرین و ارزشمند است.

نخستین سکو در تأسیسات دریایی خرمشهر بارگیری شد

به گزارش خبرگزاری فارس از خرمشهر، علی طاهری مطلق ظهر امروز در نشست خبری که با حضور اصحاب رسانه در سالن اجتماعات شرکت مهندسی و ساخت تأسیسات دریایی خرمشهر برگزار شد، اظهار کرد: امروز را باید نقطه عطفی در فعالیت‌های تأسیسات دریایی و صنعت نفت از منظر ساخت و ساز عنوان کرد.

* پس از چندین سال، نخستین سکو در تأسیسات دریایی خرمشهر بارگیری شد

وی افزود: پس از چندین سال، نخستین سکو در تأسیسات دریایی خرمشهر بارگیری شد که این موضوع برای منطقه و کشور بسیار افتخارآفرین و ارزشمند است.

مدیرعامل شرکت ساخت و مهندسی تأسیسات دریایی تصریح کرد: این آغازی‌ست برای ساخت جکت و سکوهای جدید که همواره در خودکفایی و تحکیم قدرت اقتصادی کشورمان بسیار مؤثر هستند.

* خرمشهری‌ها همیشه جهادگونه عمل می‌کنند

وی اضافه کرد: خرمشهری‌ها همیشه جهادگونه عمل می‌کنند چه در دوران دفاع مقدس و چه امروز که البته جهاد اقتصادی کشور را به درستی به نمایش گذاشته‌اند.

طاهری مطلق خاطرنشان کرد: تأسیسات دریایی خرمشهر و کادر مجرب آن نشان داده‌اند که با وجود همه سختی و مشقت‌های پیش‌رو همچنین تحریم‌های اعمال شده به کشورمان، با اتحاد و تعهد می‌توان بیگانگان را انگشت به دهان واداشت.

 * با مشارکت بخش‌های داخلی کشور، حضور شرکت‌های غیرایرانی را کمرنگ‌تر کنیم

وی ادامه داد: در این مجموعه با دیدگاه جهادگونه سال تولید ملی و حمایت از کار و سرمایه ایرانی به‌معنای تام و تمام تحقق بخشیده شده است.

مدیرعامل شرکت ساخت و مهندسی تأسیسات دریایی با بیان اینکه در سال تولید ملی باید روزبه‌روز سهم و مشارکت نیروهای داخلی بیشتر و مؤثرتر شود، گفت: با مشارکت و تقویت بخش‌های داخلی کشور، حضور شرکت‌های غیرایرانی ضعیف و کمرنگ‌تر می‌شود و همین امر می‌تواند موجبات تولیدات داخلی مضاعف و خودکفایی صددرصد در همه بخش‌ها را رقم بزند.

* 4 هزار و 100 نفر در تأسیسات دریایی خرمشهر شاغل هستند

وی خاطرنشان کرد: امروز بنا نداریم از مشکلات و نواقص سخن به میان آوریم بلکه قصدمان این است که پیشرفت و تعالی و شکوفایی‌ها را رونمایی کنیم.

طاهری مطلق گفت: در تأسیسات دریایی خرمشهر حدود 4 هزار و 100 نیرو مشغول به‌کار و در حال فعالیت هستند و این به‌معنای ایجاد زنجیره اشتغالی مؤثر در خرمشهر است.

انتهای پیام/غ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول