اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون وزیر نفت تاکید کرد

عزم جدی وزارت نفت برای حل مشکلات شهرک‌های مسکونی جم

خبرگزاری فارس: معاون وزیر نفت بر عزم جدی وزارت نفت برای حل مشکلات شهرک‌های مسکونی جم تاکید کرد.

عزم جدی وزارت نفت برای حل مشکلات شهرک‌های مسکونی جم

به گزارش خبرگزاری فارس از جم کریم سلحشور بعد از ظهر امروز در نشست با مدیران پالایشگاه جم اظهار داشت: کارکنان صنعت نفت با جان و دل و با همه توان و انرژی برای رشد و توسعه ایران اسلامی فعالیت می‌کنند و پیشرفت و تعالی کشور مرهون خدمات این عزیزان است.

وی افزود: منطقه پارس جنوبی و جم از مهم‌ترین مناطق عملیاتی در صنعت نفت و گاز است و رسیدگی به مسایل رفاهی و معیشتی کارکنان این منطقه در دستور کار قرار دارد.

معاون توسعه منابع انسانی وزیر نفت، توجه به تقویت و بهبود مسایل منابع انسانی وزارت نفت را یکی از اولویت‌های مهم این وزارتخانه دانست و خاطر نشان کرد: کارکنان مناطق عملیاتی بیش از حد توان به تلاش و فعالیت می‌پردازند و باید رسیدگی بیشتری به آنها شود.

سلحشور تصریح کرد: کار در این حوزه برای کارکنان صنعت نفت و گاز با دشواری‌های خاص خود روبرو است؛ بنابراین به درک عمیق‌تری از مسائل نیروی انسانی نیازمندیم تا از فرصت‌ها نهایت استفاده را داشته باشیم.

وی با اشاره به مشکلات شهرک‌های مسکونی اضافه کرد: برای حل این مشکلات، عزم بسیار جدی در میان مسئولان ارشد صنعت نفت وجود دارد و حضور ما در جمع ساکنان شهرک‌های مسکونی گاز نیز، مؤید همین موضوع است.

در این نشست همچنین کارگروه‌های تخصصی متشکل از مدیران منابع انسانی وزارتخانه به همراه مدیر عامل شرکت پالایش گاز فجر جم و مدیر عامل شرکت خدمات غیرصنعتی گاز ایران مسائل و مشکلات کارکنان شاغل در منطقه را بررسی کردند.

فرآیند رسیدگی به مسائل و مشکلات موجود در شهرک‌های مسکونی گاز یکی از محورهای اصلی مورد نظر ساکنان بود که برای پیگیری و اجرایی شدن آنها تا نتایج مطلوب مورد تاکید معاون منابع انسانی وزارت نفت قرار گرفت.

انتهای پیام/صا20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول