اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با وعده وزیر نفت صورت می‌گیرد

امکان استفاده شهروندان گچسارانی از امکانات رفاهی نفت

خبرگزاری فارس: رئیس شورای اسلامی شهر دوگنبدان گفت: وزیر نفت در سفر به گچساران نسبت به استفاده سایر شهروندان از امکانات رفاهی و تفریحی شرکت بهره‌برداری نفت و گاز این شهرستان دستور ویژه صادر کرد.

امکان استفاده شهروندان گچسارانی از امکانات رفاهی نفت

ولی‌الله دلاویز پیش از ظهر امروز در گفت‌و‌گوی اختصاصی با خبرنگار فارس در گچساران اظهار کرد: اعضای شورای شهر نمایندگان مردم بوده و برای خدمات‌رسانی به مردم تلاش می‌کنند.

وی بیان داشت: ارائه خدمات مطلوب در تمامی محله‌ها و معابر شهر، توسعه و گسترش فضاهای فرهنگی و تفریحی برای استفاده مردم از برنامه‌های مهم شورای شهر است.

مرکز تفریحی و رفاهی در جوار مرقد بی‌بی حکمیه (س) احداث می‌شود

رئیس شورای شهر دوگنبدان تصریح کرد: شورای شهر جنبه خدمتگزاری و خدمت‌رسانی داشته و اعضای این شورا در راستای پیگیری و حل مشکلات شهری و شهروندان تلاش می‌کنند.

دلاویز نظارت بر اجرای پروژه‌ها را به منظور اجرای دقیق این پروژه‌ها امری لازم دانست و ابراز داشت: نظارت کمی بر روند اجرای طرح‌های عمرانی شهر و استفاده از کارشناسان متخصص برای کیفیت‌بخشی به این نظارت‌ها ضرورت دارد.

وی با اشاره به عملکرد مطلوب شهردار جدید دوگنبدان خاطرنشان کرد: مدیریت شهری برای ایجاد و توسعه فضاها و مراکز فرهنگی، اجتماعی و تفریحی برای شهروندان اقدامات مطلوبی انجام داده است.

دلاویز با اشاره به سفر وزیر نفت به گچساران و دستاوردهای این سفر گفت: در دیداری که با وزیر نفت در جریان این سفر یک‌روزه و در حضور مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب و مدیرعامل شرکت نفت گچساران صورت گرفت سه وعده مهم و بزرگ از سوی وزیر به مردم ولایتمدار و شریف گچساران داده شد.

وی احداث مرکز تفریحی و رفاهی در جوار مرقد مطهر بی‌بی حکیمه (س) را یکی از هدایا و وعده‌های وزیر نفت به مردم گچساران عنوان کرد.

اختصاص اعتبار لازم برای مسقف‌شدن سطح بیشتری از زیرگذر

رئیس شورای شهر دوگنبدان با اشاره به پروژه زیرگذر این شهر افزود: طول سطح مسقف این پروژه بسیار کم بوده و در سفر وزیر نفت به گچساران ایشان در جریان مشکلات این پروژه قرار گرفت.

دلاویز ابراز داشت: وزیر نفت به منظور اختصاص اعتبار لازم برای مسقف شدن سطح بیشتری از این زیرگذر و تا جایی که ارتفاع لازم وجود دارد، موافقت کرد.

وی با اشاره به لزوم استفاده همه شهروندان از امکانات رفاهی شهر بیان داشت: وزیر نفت همچنین برای استفاده سایر شهروندان از امکانات رفاهی و تفریحی شرکت نفت گچساران به مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب دستور داد تا مجوزهای لازم صادر شود.

دلاویز خاطرنشان کرد: تعامل اعضای شورای شهر با دیگر مسئولان امری لازم بوده و در خدمات‌رسانی بیشتر به شهروندان مؤثر است.

انتهای پیام/‌صا10/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول