اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

وزیر نفت:

پارک‌های علم و فناوری تاثیر فراوانی در صنایع دارند

خبرگزاری فارس: وزیر نفت گفت: فعالیت پارک‌های علم و فناوری تاثیر فراوانی در صنایع دارند.

پارک‌های علم و فناوری تاثیر فراوانی در صنایع دارند

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، رستم قاسمی بعد از ظهر امروز در بازدید از پارک علم و فناوری فارس اظهار داشت: صنعت پتروشیمی از جمله صنایعی است که مورد تایید در کشور است و در این میان فعالیت پارک‌های علم و فناوری می‌تواند تاثیر فراوانی داشته باشد.

وزیر نفت ادامه داد: اگر می‌خواهیم در بحث صنعت نفت پیشرفت و توسعه را داشته باشیم باید به شاخص‌ها توجه کنیم که در این میان شرکت‌های دانشگاهی به عنوان پایه‌های صنعت به حساب می‌آیند.

قاسمی با بیان اینکه صنعت نفت، گاز و پتروشیمی به عنوان یک صنعت مادر در کشور به حساب می‌آیند، افزود: به نوعی تمام صنایع کشور به نفت پیوند خورده است.

وی تصریح کرد: شرکت نفت به طور یقین با شرکت‌های نوبنیاد و دانش‌بنیاد همکاری نزدیک و تنگاتنگی دارد.

وزیر نفت با بیان اینکه توسعه پتروشیمی اولویت نخست جلوگیری از خام‌فروشی است، بیان داشت: جلوگیری از خام‌فروشی به عنوان یک اولویت محسوب می‌شود که در دو برنامه آینده کشور به این موضوع توجه‌ای خاص شده است.

به گزارش فارس، وزیر نفت در سفر یک‌روزه خود به استان فارس ابتدا به شهرستان‌های سروستان و سعادت‌شهر رفت و پس از بازدید از مجموعه پالایشگاهی این دو شهرستان پتروشیمی شیراز، مجموعه صنایع دفاعی فجر، افتتاح نمایشگاه نفت، گاز، پتروشیمی در محل پارک علمی فناوری حضور یافت.

انتهای پیام/آ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول